تاریخ : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳ 23 ذو الحجة 1445 Saturday, 29 June , 2024
1

چهلم شهید جمهور توسط ستادهای مردمی در استان فارس برگزار می شود

  • کد خبر : 22718
  • 06 تیر 1403 - 9:27
چهلم شهید جمهور توسط ستادهای مردمی در استان فارس برگزار می شود
معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس از آمادگی ستادهای مردمی به منظور برپایی شایسته آیین چهلم «شهیدجمهور» و یاران باوفایش خبر داد.

به گزارش حاشیه خبر از  فارس، محمد فرخ زاده با تبریک فرارسیدن عید غدیرخم اظهار داشت: براساس مطالبات مردمی هماهنگی بسیار خوبی در تمامی شهرستان های استان پهناور فارس به منظور برپایی آیین چهلم «شهیدجمهور» و شهیدان خدمت به عمل آمده است.
او با قدردانی از تلاش های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس به منظور برپایی آیین های معنوی با تکیه بر ظرفیت های مردمی گفت: در روز چهارشنبه ششم تیرماه مراسم ویژه ای در حرم مطهر احمدبن موسی «ع» پس از نماز مغرب و عشا بمناسبت چهلم «شهیدجمهور» و یاران باوفایش برگزار خواهد شد.
معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس افزود: شهیدآیت الله رئیسی در دو سفر به استان فارس از روستاهای محروم شهرستان مرودشت و رستم بازدید داشتند و در همین راستا دو مراسم ویژه در در این شهرستان ها به منظور پاسداشت تلاش ها و خدمات ایشان برگزار خواهد شد.
او با بیان اینکه اهالی ولایتمدار فارس همواره قدرشناسی خود را نسبت به خدمتگزاران راستین نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده اند، افزود: مردم از زمان اعلام سانحه برای بالگرد ریاست جمهور تا آیین چهلم شهیدان خدمت همواره قدردان مجاهدت ها و خدمات شایسته آن‌ها بوده اند.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=22718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.