تاریخ : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳ 24 ذو الحجة 1445 Sunday, 30 June , 2024
3
نماینده عالی دولت در فارس خبر داد:

شعب اخذ رأی در مناطق سخت گذر فعال است

  • کد خبر : 22776
  • 08 تیر 1403 - 13:59
شعب اخذ رأی در مناطق سخت گذر فعال است
استاندار فارس گفت:در انتخابات ریاست جمهوری که آغاز شده ۸۰۰ شعبه سیار نیز برای روستاها که از جمعیت محدودی برخوردار و سخت گذر هستند در این استان نظر گرفته شده است.

به گزارش حاشیه خبر از  فارس محمدهادی ایمانیه جمعه پس از انداختن رأی خود در صندوق در شعبه دانشجویی دانشگاه شیراز اظهار کرد: بیشترین تقسیمات کشوری مربوط به استان فارس با ۳۷ شهرستان، ۱۲۶ شهر، ۹۵ بخش و بیش از چهار هزار روستاست و ما قانونا و اخلاقا مکلف هستیم شرایطی فراهم کنیم تا رأی تک تک مردم فارس را حتی در روستاهای با جمعیت کمتر از ۲۰ خانوار اخذ شود.

استاندار فارس ادامه داد: امروز به جوانانی که در شعبه دانشگاه شیراز حضور داشتند گفتم قدر کشور خود را بدانند، رأی جوانان و نخبگان با رأی رهبر و رأی استانداران و حتی رأی روستانشینان یکسان است و هیچ تفاوتی بین آرا وجود ندارد.

وی با بیان اینکه حدود سه هزار و ۵۰۰ شعبه در استان فارس فعال است، گفت: هزار شعبه از این مجموع شعب سیار هستند و ۸۰۰شعبه سیار نیز برای روستاها که از جمعیت محدودی برخوردارند و سخت گذر هستند در نظر گرفته شده است.

استاندار فارس با بیان اینکه در استان فارس سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر هم واجد شرایط رای هستند، افزود: شعبه‌های سیار روستایی از شب گذشته در مناطق روستایی مستقر شدند تا بتوانند از ابتدای صبح رأی‌گیری را شروع کنند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها آغاز شد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=22776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.