تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ 5 ربيع أول 1446 Sunday, 8 September , 2024
1
قائم مقام ستاد اربعین استان در بازدید از اداره پلیس گذرنامه استان:

زوّار اربعین که فاقد گذرنامه معتبر هستند اخذ گذرنامه را به روزهای آخر موکول نکنند

  • کد خبر : 23146
  • 31 تیر 1403 - 9:49
زوّار اربعین که فاقد گذرنامه معتبر هستند اخذ گذرنامه را به روزهای آخر موکول نکنند
محمد فرخ زاده از زائرینی که فاقد گذرنامه معتبر می باشند خواست که هر چه سریعتر نسبت به دریافت گذرنامه معمولی یا گذرنامه زیارتی اقدام نمایند و کار را به روزهای آخر و ازدحام جمعیت موکول نکنند.

به گزارش حاشیه خبر از  فارس، محمد فرخ زاده به منظور بررسی زیرساخت های لازم در پلیس گذرنامه استان فارس و نیز رفع کمبودها و مشکلات اداره گذرنامه استان از این مکان بازدید کرد.
قائم مقام ستاد اربعین استان در این دیدار که با حضور شعبانی مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی فارس و رئیس پلیس گذرنامه استان صورت گرفت ضمن بررسی زیرساخت های لازم جهت صدور گذرنامه و خدمات دهی به ارباب رجوع و زائرین محترمی که جهت دریافت گذرنامه سفر اربعین به این مکان مراجعه می نمایند دستورات لازم را جهت رفع مسائل و مشکلات این مکان صادر کرد.
در حاشیه این بازدید فرخ زاده با اشاره به الزامی بودن داشتن گذرنامه جهت شرکت در پیاده روی اربعین حسینی(ع)، اظهار داشت: سال گذشته دولت عراق برچسب تمدید برای گذرنامه هایی که تاریخ آنها گذشته بود را می‌پذیرفت اما امسال تاکنون با این موضوع موافقت نکرده است، لذا پیشبینی می‌شود روزهای منتهی به اربعین با ازدحام جمعیت برای اخذ گذرنامه مواجه شویم و به همین دلیل از هم استانی های عزیز انتظار میرود درخواست های خود را به روزهای آخر موکول نکنند تا کار خدمت رسانی پلیس گذرنامه به زائران عزیز با مشکل مواجه نشود

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=23146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.