تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ 16 ربيع أول 1446 Thursday, 19 September , 2024
2

سقوط نوجوان ایذه ای از ساختمان چهار طبقه و بازگشت معجزه آسا به زندگی

  • کد خبر : 23391
  • 11 مرداد 1403 - 13:31
سقوط نوجوان ایذه ای از ساختمان چهار طبقه و بازگشت معجزه آسا به زندگی
نوجوان ۱۵ ساله‌ای که از ارتفاع ساختمان چهار طبقه سقوط کرده بود، پس از یک عمل جراحی پیچیده در بیمارستان شهدای ایذه از مرگ نجات یافت و به زندگی بازگشت.

به گزارش حاشیه خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مهندس نوربخش احمدزاده، سرپرست مدیریت داخلی بیمارستان شهدای ایذه در این خصوص گفت: مصدوم بلافاصله پس از انتقال به اورژانس، تحت اقدامات تخصصی و پاراکلینیکی قرار گرفت و پس از بررسی‌های لازم، عمل جراحی توسط دکتر ندا فهیمی، جراح مغز و اعصاب و تیم جراحی بیمارستان انجام شد.

وی ادامه داد: در این عمل، شکستگی شدید مهره سوم کمر که قطعه شکسته شده آن وارد کانال نخاع شده بود، مورد درمان قرار گرفت. جراحان با انجام عمل دکامپرسیون، فشار روی نخاع را برطرف کرده و با فیوژن مهره‌ها، پایداری ستون فقرات را حفظ کردند.

دکتر ندا فهیمی نیز در این باره توضیح داد: شدت شکستگی به حدی بود که هرگونه جابجایی بیشتر، منجر به قطع نخاع بیمار می‌شد که با مهارت و تلاش تیم جراحی، این خطر جدی برطرف شد و بیمار پس از عمل به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد.

سرپرست مدیریت داخلی بیمارستان، این موفقیت را حاصل تلاش صادقانه پرسنل بیمارستان دانست و آن را نوید روزهای روشن برای همشهریان ایذه‌ای تلقی کرد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=23391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.