تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ 16 ربيع أول 1446 Thursday, 19 September , 2024
1

جمعه، شرجی نفس خوزستانی را می گیرد

  • کد خبر : 23502
  • 17 مرداد 1403 - 23:38
جمعه، شرجی نفس خوزستانی را می گیرد
مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: افزایش رطوبت با جنوبی شدن جریانات جوی، در سواحل و مناطق جنوب شرقی استان از روز جمعه پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش حاشیه خبر، محمد سبزه زاری در این خصوص اظهار داشت: روزهای شنبه و یکشنبه با تشدید جریانات جنوبی، افزایش رطوبت و شرجی به مناطق جنوبی و غربی و مرکزی و شرقی گسترش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، وقوع دماهای ۴۸ و ۴۹ درجه و بالاتر در بیشتر نقاط استان به جز مناطق مرتفع شمالی و شرقی تا روز یکشنبه مورد انتظار است.

سبزه زاری ادامه داد: طی امروز و فردا در برخی از ساعات وزش بادها در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی استان به صورت متوسط پیش‌بینی می‌شود و احتمال وقوع غبار محلی در این مناطق وجود دارد، شمال خلیج فارس نیز از اواخر وقت فردا پنجشنبه تا اواسط روز شنبه مواج است.
مدیر کل هواشناسی خوزستان اضافه کرد: در شبانه روز گذشته شوش با دمای ۴۷.۱ و ایذه با ۲۲.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۴۶.۷ و حداقل ۳۲.۴ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه ای نسبت به استقرار توده هوای گرم و افزایش دمای ۴۹ درجه و بالاتر و پدیده شرجی از روز چهارشنبه هفته جاری تا یکشنبه هفته آینده در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=23502

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.