تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ 16 ربيع أول 1446 Thursday, 19 September , 2024
7

صنعت نفت مسجدسلیمان عزادار شد

  • کد خبر : 23521
  • 18 مرداد 1403 - 15:39
صنعت نفت مسجدسلیمان عزادار شد
یکی از کارکنان خوب،با اخلاق و ورزشکار صنعت نفت مسجدسلیمان شب گذشته بر اثر حادثه تصادف جان خود را از دست داد و به دیار باقی شتافت.

به گزارش حاشیه خبر، بر اثر سانحه سقوط خودرو به درون دره که شب گذشته در جاده مسجدسلیمان-شهرکرد و در منطقه بهمن آباد صمصامی استان چهارمحال و بختیاری روی داد یکی از کارکنان خوب،با اخلاق و ورزشکار شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به نام ظهراب رستمی کشته شد و به دیار باقی شتافت.

مرحوم ظهراب رستمی که کارمند اداره تدارکات و امورکالا شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بود، در تیم کوهنوردی این شرکت نیز عضویت داشت و به قلل مرتغع استان خوزستان و کشور بارها و بارها صعود کرده است.

همچنین براثر این سانحه یکی دیگر از پرسنل جوان و باسابقه به نام آقای نریمان الاسوند نیز از ناحیه سر و مغز به شدت دچار جراحت شد که جهت درمان و مراقبت های پزشکی به بیمارستان شهرکرد منتقل گردید.

پایگاه خبری حاشیه خبر این مصیبت سخت را به جامعه کارکنان صنعت نفت مسجدسلیمان خصوصاً خانواده مصیبت دیده رستمی و آقای سهراب رستمی از اعضای قدیمی جامعه مطبوعاتی مسجدسلیمان که در غم از دست دادن برادرشان به عزا نشسته اند تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای روح آن فقید سعید، عُلُو درجات و مغفرت الهی را مسئلت می نماید.

همچتین برای بهبودی و کسب سلامتی آقای نریمان الاسوند نیز به درگاه الهی خاضعانه و ملتمسانه دست نیاز دراز کرده و بازگشت دوباره ایشان به نزد خانواده و دوستان را از خداوند مهربان تمنا می نماییم.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=23521

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.