تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ 13 ربيع أول 1446 Monday, 16 September , 2024
2

دسترسی به این قابلیت ویژه اینستاگرام برای کاربران دو برابر شد

  • کد خبر : 23595
  • 20 مرداد 1403 - 7:28
دسترسی به این قابلیت ویژه اینستاگرام برای کاربران دو برابر شد
از روز گذشته قابلیت اشتراک‌گذاری تا ۲۰ عکس و ویدیو در هر پست برای کاربرانی که اینستاگرام خود را بروزرسانی کرده‌اند، در سراسر جهان فعال است.

به گزارش حاشیه خبر، شبکه اجتماعی اینستاگرام که پیش از این در هر پست، آپلود کردن نهایتا ۱۰ تصویر یا ویدیو را برای کاربر مجاز کرده بود، در جدیدترین بروزرسانی خود این ویژگی را به دو برابر افزایش داد تا کاربران بتوانند تصاویر بیشتری را در خاطرات حسابشان ثبت کنند.

پیش از این هر کاربر در شبکه اجتماعی اینستاگرام، در پستی که قصد انتشار آن را در صفحه‌اش داشت تنها مجاز به آپلود ۱۰ تصویر یا ویدیو بود، اما در جدیدترین آپدیت این اپلیکیشن امکان آپلود تصاویر و ویدیوها تا سقف ۲۰ فایل ایجاد شده است.

از امروز جمعه، قابلیت اشتراک‌گذاری تا ۲۰ عکس و ویدیو در هر پست برای کاربرانی که اینستاگرام خود را بروزرسانی کرده‌اند، در سراسر جهان فعال است.

اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی حال حاضر جهان، با اضافه کردن این ویژگی جدید امکان به اشتراک‌گذاری و ثبت خاطرات بیشتری را برای کاربرانش فراهم کرده است.

البته ممکن است در برخی از نقاط جهان این ویژگی در چند روز آینده در دسترس قرار بگیرد و بروزرسانی برای کاربران با مشکل مواجه شود.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=23595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.