تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ 13 ربيع أول 1446 Monday, 16 September , 2024
1

ابزار جدید گوگل برای نظارت والدین در یوتیوب

  • کد خبر : 23597
  • 20 مرداد 1403 - 7:34
ابزار جدید گوگل برای نظارت والدین در یوتیوب
گوگل اخیرا از مجموعه ای از ویژگی های جدید برای نظارت بر نوجوانان در یوتیوب و Google Family Link رونمایی کرده است.

به گزارش حاشیه خبر، غول فناوری آمریکایی، گوگل، ویژگی «School Time» را در ساعت‌های هوشمند برای والدینی که می‌خواهند زمان متعادلی را برای تعامل فرزندانشان با فناوری تعیین کنند، معرفی کرد.

به گزارش ایتنا، ویژگی‌های نظارت بر نوجوانان با به‌روزرسانی جدید اواخر تابستان امسال برای گوشی‌های اندرویدی و سایر دستگاه‌ها عرضه می‌شود.

ویژگی School Time به طور خاص برای توانمندسازی والدینی طراحی شده است که نمی‌خواهند فرزندانشان در مدرسه حواسشان پرت شود و می‌خواهند در مواقع اضطراری با آنها تماس بگیرند.

به‌روزرسانی آتی گوگل به والدین این امکان را می‌دهد که دستگاه شخصی فرزندشان را به صفحه اصلی سفارشی برای دریافت فعالیت نوجوانان در یوتیوب با عملکرد محدود در ساعات مدرسه متصل کنند.

والدین همچنین می‌توانند برنامه‌هایی را که فرزندانشان می‌توانند در طول مدرسه استفاده کنند، برنامه‌ریزی کرده و انتخاب کنند.

این ویژگی همچنین به والدین این فرصت را می‌دهد که به تماس‌ها یا ارسال پیام‌های متنی از سوی مخاطبین خاص پاسخ دهند.

گوگل همچنین خاطرنشان کرد که محافظ‌های جدیدی را معرفی کرده است که در صورت مشاهده مکرر ویدیوهای حاوی محتوایی که می‌تواند مشکل ساز باشد، به خصوص برای نوجوانان، محدود می‌‌کند.

قابلیت‌های نظارت والدین

علاوه بر این، ویژگی جدید گوگل قابلیت‌های نظارت را برای همه گروه‌های سنی در پورتال کنترل والدین Family Link ارائه می‌کند.

این بهبود والدین را قادر می‌سازد تا بر برنامه‌ها، محصولات و فعالیت‌هایی که نوجوانانشان در آن شرکت می‌کنند نظارت کنند، در حالی که همچنان فعالیت‌های آن‌ها را ردیابی می‌کنند و قوانین پایه دیجیتالی مانند محدودیت‌های زمان نمایش یا اشتراک‌گذاری مکان را برای فرزندانشان تنظیم کنند.

گوگل گفت که در حال سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه است تا نیازهای در حال رشد والدین و فرزندان را برآورده کند.

هدف این غول فناوری با همکاری نزدیک با متخصصان در زمینه رشد، آموزش و فناوری کودکان، کمک به شکل‌دهی آینده آن‌ها است، چرا که به گفته این شرکت فناوری به تسهیل یادگیری و اکتشاف ادامه می‌دهد.

گوگل همچنین اعلام کرد که ویژگی School Time را در سال آینده به دستگاه‌های بیشتری از جمله تلفن‌های اندرویدی، تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند می‌آورد تا محیط آموزشی سازنده را ارتقا دهد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=23597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.