تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ 16 ربيع أول 1446 Thursday, 19 September , 2024
3

مرکز شیمی درمانی بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان بزودی راه اندازی می شود

  • کد خبر : 23696
  • 25 مرداد 1403 - 12:39
مرکز شیمی درمانی بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان بزودی راه اندازی می شود
سرپرست شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگاران از خریداری تجهیزات جدید درمانی جهت بیمارستان 22 بهمن و همچنین راه اندازی بخش شیمی درمانی این بیمارستان در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خاشیه خبر، دکتر ساناز حسینی نژاد در جمع خبرنگاران و در جلسه ای که به همت روابط عمومی آن شبکه برگزار شد و در آن رییس مرکز بهداشت شبکه و درمان و همچنین رییس بیمارستان ۲۲ بهمن نیز حضور داشتند ضمن تبریک روز و هفته خبرنگار و همچنین گرامی داشت یاد خبرنگاران فقید جامعه خبری شهرستان،شادروان زنده یاد بهروز صالحی و شادروان محمد علیجانی و شهید اکبر قاسمی پور طی سخنانی گفت: مرکز شیمی درمانی، بخش استروک، بخش NICU که از گذشته اقداماتی جهت راه اندازی آن انجام شده بود در حال تکمیل بوده و بزودی راه اندازی خواهند شد. همچنین ۱۵ محل زیست پزشک که در محوطه بیمارستان احداث گردیده اند و از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی برخودارهستند در هفته دولت افتتاح خواهد گردید.

وی همچنین از خرید تجهیزات جدید برای بیمارستان ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: یک دستگاه سونوگرافی، یک دستگاه فور ۴٠ لیتری برای خشک کردن یا استریل کردن لوازم آزمایشگاهی، یک دستگاه میکروسکوپ المپوس با بزرگنمایی ۱٠٠٠ درصد از جمله تجهیزات اختصاص‌یافته ضروری و مورد نیاز این بیمارستان می باشد که بدون شک استفاده از آنها موجب افزایش کیفیت خدمت به شهروندان گرامی می گردد.

وی در ادامه به مشکلات این بیمارستان اشاره کرد و اظهار داشت: مهمترین چالش پس از حضور من به عنوان مدیر مجموعه، بحث سرمایشی بیمارستان ۲۲ بهمن بود که با همکاری نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی این مشکل در اواسط تیرماه برطرف شد البته به هیچ وجه منکر وجود مشکلات نیستیم اما تلاش خواهیم کرد مشکلات را به حداقل برسانیم.

وی ادامه داد: بیمارستان ۲۲ بهمن نیاز به تعمیرات اساسی دارد و بسیاری از وسایل و تجهیزات آن فرسوده و مستهلک گردیده و کمبود نیروی متخصص و نیروی انسانی ضمن افزایش حجم کار نیروهای موجود موجب نارضایتی شهروندان گردیده که تلاش خواهیم کرد با رایزنی با مدیران بالادستی این مشکلات را مرتفع سازیم ضمن آنکه می بایست از پیگیری ها و حمایت های نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی بابت پیگیری مشکلات و رسیدگی ویژه به مسایل و مشکلات حوره بهداشت و درمان تقدیر و تشکر نمایم.

رئیس مرکز بهداشت مسجدسلیمان نیز طی سخنانی اظهار داشت: یکی از اقدامات انجام شده مرکز بهداشت پیگیری نصب سیستم فیلتراسیون آب شرب  از ورودی گدار لندر با مطالبه رسانه ها و مجموعه بهداشت و درمان با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال می باشد که این سیستم موجب گردیده تا کیفیت آب شرب شهرستان به میزان چشمگیری ارتقا یافته و آلودگی آب مسجدسلیمان بسیار کاهش یابد.

پرویز زمانپور ادامه داد: همچنین با همکاری شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و بهداشت و درمان صنعت نفت عملیات گندزدایی ، لایروبی و آهک باشی جوی ها در حال انجام است.

وی افزود:اجرای طرح جامع فاضلاب در کاهش آلودگی ها و گسترش بیماری ها بسیار حائز اهمیت است که متأسفانه تنها ۵۰ کیلومتر از این طرح اجرا گردیده و امیدواریم با پیگیری متولیان امر، باقیمانده این طرح اجرایی و تکمیل شود.
وی همچنین در ارتباط با زنده گیری سگ های بلاصاحب نیز گفت:همچنان در این رابطه مشکلات اساسی وجود دارد وسالانه حدود ۵۵ میلیارد ریال بابت انجام واکسیناسیون ضدهاری هزینه به این مرکز تحمیل می شود.

در ادامه با اهدای لوح از زحمات خبرنگاران و اهالی جامعه خبری شهرستان مسجدسلیمان تقدیر به عمل آمد.

تصاویر: محمد باقرفر

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=23696

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.