تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ 16 ربيع أول 1446 Thursday, 19 September , 2024
1

تریلر حامل سنگ در تهران خون به پا کرد+ عکس

  • کد خبر : 23711
  • 26 مرداد 1403 - 12:10
تریلر حامل سنگ در تهران خون به پا کرد+ عکس
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف شدید و مرگبار یک تریلر هجده چرخ حامل بار سنگ ساختمانی با ۱۱ دستگاه خودرو در خیابان استخر تهران خبر داد.

به گزارش حاشیه خبر، سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌در ساعت ۷:۲۵ صبح روز گذشته خبری مبنی بر تصادف سنگین تریلر حامل سنگ با چند خودرو به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران آتش‌نشانان سه ایستگاه را به هراه دو دستگاه چرثقیل سنگین و خودروهای پشتیبان به محل حادثه واقع در خیابان استخر، مقابل بوستان دهم اعزام کرد.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان ظرف مدت زمان چهار دقیقه در محل حاضر شدند، گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شدکه یک دستگاه تریلر ۱۸ چرخ با بار سنگ ساختمانی در حال حرکت در مسیر بوده که ناگهان با چندین دستگاه خودرو که در حال حرکت در مسیر بوده یا پارک کرده بودند برخورد کرده و پس از آن وارد پیاده رو شده و پس از برخورد با تیربرق، درخت و دو ساختمان مسکونی متوقف شده است. بار این کامیون نیز در طول مسیر تخلیه شده بود.

ملکی همچنین گفت:‌به ساکنان ساختمان آسیبی وارد نشد اما آنها دچار شوک و وحشت ناشی از این حادثه شدند که خدمات درمانی از سوی عوامل اورژانس به این افراد نیز ارائه شد.

محمد اسماعیل توکلی، رئیس مرکز اورژانس استان تهران نیز در این‌باره گفت: به محض اعلام وقوع این حادثه شش دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه خودروی پشتیبان عملیات و ٣ دستگاه خودروی فرماندهی عملیات به محل اعزام شدند. مصدومان این حادثه بعد از اقدامات اولیه درمانی به توسط کارشناسان اورژانس استان تهران به  بیمارستان‌های تهرانپارس و شهدای تجریش  انتقال یافتند.

 

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=23711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.