تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ 13 ربيع أول 1446 Monday, 16 September , 2024
3
شهردار مسجدسلیمان در جلسه شورای اداری:

اجرایی شدن ۵۰ پروژه فعال در مناطق محروم سطح شهر

  • کد خبر : 23758
  • 29 مرداد 1403 - 8:51
اجرایی شدن ۵۰ پروژه فعال در مناطق محروم سطح شهر
محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان در تشریح عملکرد این اداره گفت: با توجه به فرسودگی کارخانه آسفالت، بحث تعمیر، راه اندازی و اورهال این کارخانه با استفاده از ظرفیت بومی جهت آسفالت معابر مناطق کمتر توسعه و کم برخوردار در دستور کار قرار گرفت و در همین راستا آسفالت منطقه شیخ مندنی آغاز شده است.

به گزارش حاشیه خبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، محمد خسروی اظهار داشت: در حال حاضر ۵۰ پروژه فعال مانند بوستانهای محلی، جوی و جدول، دیوار حائل، اصلاح هندسی و … در مناطق محروم سطح شهر در حال اجرا می‌باشند.

وی اضافه کرد: پروژه احداث پل مالکریم که نواقصی نیز داشت با پیگیری معاونت فنی توسط بخش خصوصی به زودی شروع به کار می کند.

شهردار مسجدسلیمان ادامه داد: جهت سهولت تردد شهروندان و لکه گیری معابر سطح شهر ۱۲۰ تن آسفالت خریداری شد.

وی اضافه کرد: تعداد ۱۲ پروژه جدید برآورد شده و آماده بارگزاری هستند و قرار است به زودی پاکات آنها بازگشایی شود که این پروژه ها شامل: آسفالت میدان باشگاه مرکزی به نفتک با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان، سنگفرش کوچه پزشکان، تکمیل پارک ۵۰ هکتاری تمبی، اصلاح هندسی نقاط مختلف شهر، رنگ آمیزی موانع و خطوط عابر پیاده، دفع آبهای سطحی، احداث دیوار حائل در نقاط مختلف، درپوش گذاری کانال های پرخطر در سطح شهر می‌باشند و امیدواریم هر چه زودتر استارت اجرای این پروژه ها زده شود.

وی ادامه داد: اصلاح و بازسازی غسالخانه آرامستان چهاربیشه و کلگه به طور کامل انجام شد و غسالخانه آرامستان بی بیان نیز تقریبا آماده و به زودی به بهره برداری خواهد رسید. همچنین پاکسازی کامل سایت زباله انجام شد و به استاندارد لازم رسید.

خسروی در بخش دیگر سخنان خود گفت: پاکسازی و نخاله برداری نقاط اصلی سطح شهر طی فرآیندی از ورودی شهر آغاز شده و تا رسیدن به شرایط ایده آل ادامه خواهد داشت، در بحث سگ های بلاصاحب پیمانکار با قدرت در حال کار است و تمام تلاشمان این است تا زنده گیری به طور کامل انجام و شرایط پایدار شود.

وی در خاتمه سخنان خود بیان داشت: از محل عوارض آلایندگی تعداد زیادی ماشین آلات خریداری شد که در مدار خدمت رسانی به مردم در حال فعالیت هستند همچنین در خصوص پروژه های عمرانی مرحله آخر عوارض آلایندگی با هماهنگی نماینده و فرماندار شهرستان، مراحل اداری آنها در حال پیگیری و ان شالله در صورت ابلاغ به شهرستان، پروژه های خوبی آغاز خواهد شد و شهر مسجدسلیمان به یک کارگاه عمرانی تبدیل خواهد شد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=23758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.