تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ 13 ربيع أول 1446 Monday, 16 September , 2024
2
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس:

اولیای دانش آموزان بر ثبت نام حداکثر ۱۰ درصدی اتباع خارجی در مدارس فارس نظارت کنند

  • کد خبر : 23768
  • 30 مرداد 1403 - 9:21
اولیای دانش آموزان بر ثبت نام حداکثر ۱۰ درصدی اتباع خارجی در مدارس فارس نظارت کنند
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت: از اولیای دانش آموزان دعوت می کنیم بر ثبت نام حداکثر ده درصدی اتباع خارجی در مدارس استان نظارت کنند.

به گزارش حاشیه خبر از فارس، بهرنگ قربانی گفت: با توجه به مطالبه مکرر مردمی در خصوص جمعیت بالای دانش آموزان اتباع خارجی در مدارس و برخی نگرانی های موجود، حداکثر ظرفیت ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در مدارس استان فارس ده درصد در نظر گرفته شد.

وی تاکید کرد: ۱۰ درصد ظرفیت حضور فقط مختص کل جمعیت دانش آموزان در مدارس نبوده و این درصد در کلاس های درس نیز مد نظر بوده و می بایست رعایت شود.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس از اولیا دانش آموزان خواست: با توجه به مصوبه فوق و ابلاغ به مدارس استان نسبت به این مهم مطالبه گری داشته باشند و در صورت مشاهده تخلف و عدم رعایت مصوبه فوق به واحد بازرسی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی واقع در بلوار مدرس نرسیده به خیابان فضل آباد مراجعه و گزارش کنند.

قربانی در پایان تاکید کرد:تا کنون هیچگونه مجوز تاسیس مدرسه ویژه دانش آموزان اتباع خارجی و همچنین ثبت نام صد در صدی در مدارس استان فارس صادر نشده و تنها مجوز ثبت نام در مدارس همان حداکثر ظرفیت ده درصدی ویژه اتباع خارجی می‌باشد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=23768

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.