0

بازی جی تی ای جدید چه زمانی به بازار خواهد آمد؟

  • کد خبر : 24133
  • 30 شهریور 1403 - 13:44
بازی جی تی ای جدید چه زمانی به بازار خواهد آمد؟
شرکت Take-Two Interactive در گزارش سالانه ۲۰۲۴ خود این موضوع را تأیید کرده است که بازی GTA 6 همچنان برای عرضه در پاییز سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش حاشیه خبر،در قسمتی از این گزارش که به بازی‌های راک‌استار گیمز اختصاص دارد، آمده است: «راک‌استار گیمز همچنان به سرمایه‌گذاری بر روی این سری ادامه می‌دهد و می‎خواهد بازی جی تی ای ۶ را در پاییز ۲۰۲۵ منتشر کند.»

این شرکت همچنین اعلام کرده است که به‌مرور اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد. در بخش دیگری از گزارش تحت عنوان «نکات برجسته انتشار محتوا» هم چنین پیامی تکرار شده است.

بازی جی تی ای جدید چه زمانی به بازار خواهد آمد؟

از ماه مارس ۲۰۲۴ شایعات زیادی درباره تأخیر انتشار GTA 6 تا سال ۲۰۲۶ مطرح شده بود؛ با اینکه امکان تأخیر همیشه وجود دارد، وضعیت کنونی این بازی همچنان مانند اوایل سال جاری است و همه چیز طبق برنامه برای انتشار در سال آینده پیش می‌رود.

اولین تریلر جی‌تی‌ای ۶ در آذر ماه سال گذشته منتشر شد و رکورد بازدید را در یوتیوب شکست؛ اما از آن زمان تاکنون، اطلاعات بیشتری منتشر نشده است.

با نزدیک شدن به نخستین سالگرد انتشار تریلر، انتظار می‌رود که راک‌استار کمپین بازاریابی یکی از مورد انتظارترین بازی‌های ویدیویی تاریخ را آغاز کند.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=24133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.