0

آیین رونمایی از تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجدسلیمان برگزار شد‌+گزارش تصویری

  • کد خبر : 24186
  • 31 شهریور 1403 - 14:37
آیین رونمایی از تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجدسلیمان برگزار شد‌+گزارش تصویری
آیین رونمایی از تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار محسن رضایی، فرماندار، امام جمعه ، شهردار ، اعضا شورای شهر و جمعی از مدیران ادارات روز جمعه ۱۴۰۳/۰۶/۳۰ در میدان ورودی شهر برگزار شد.

به گزارش حاشیه خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، در ابتدای این مراسم محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان اظهار داشت: مسجدسلیمان امروز به خود می بالد که تندیس فرزند رشید و افتخار قوم لر، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ورودی آن نصب گردید.

وی در خصوص مکان جانمایی این تندیس بیان داشت: با حمایت اعضای محترم شورای شهر، مکان نصب تندیس میدان ورودی شهر از سمت دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شد که در واقع این میدان چهارراه ایل بختیاری محسوب می شود .

در ادامه پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، ولادت با سعادت پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) و میلاد حضرت امام صادق (ع) بیان داشت: در شورای فرهنگ عمومی شهرستان با درایت امام جمعه محترم، این میدان مزین به نام سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی شد که پس از تصویب ، شهردار و اعضای شورای شهر اقدام به بهسازی و خرید این تندیس کردند که بحمدالله امروز رونمایی شد.

سردار محسن رضایی نیز در این مراسم اظهار داشت : از فرماندار ، شهردار و امام جمعه تشکر میکنم چرا که ورودی شهر حماسه ، مقاومت، مردانگی و وفاداری را مزین به نام یکی از سرداران بزرگ دفاع مقدس کردند که از قضا اجداد ایشان نیز از همین خاک برخاستند.

وی اضافه کرد : بی شک شهرستان مسجدسلیمان لایق این بود که تندیس چنین سردار بزرگ و گرانقدری در ورودی آن نصب شود، سردار شهید عزیز به این مناطق تعلق خاطر داشت و بهترین کار همین بود که تندیس ایشان در این مکان نصب شود.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=24186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.