تاریخ : چهارشنبه, ۴ مهر , ۱۴۰۳ 22 ربيع أول 1446 Wednesday, 25 September , 2024
0

انتصاب مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب؛ آزمونی که بورد نمره قبولی گرفت

  • کد خبر : 24235
  • 04 مهر 1403 - 15:25
انتصاب مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب؛ آزمونی که بورد نمره قبولی گرفت
حمید بورد که خود از باسابقه‌های صنعت نفت جنوب و کشور به‌شمار می‌رود و تا امروز بر اساس شایسته‌سالاری و تخصص به این جایگاه رسیده است، سکان نفت جنوب را به ابراهیم پیرامون سپرد که او نیز با کوله‌باری از تجربه و تنها بر اساس شایسته‌سالاری در این مسیر تا به امروز حرکت کرده است.

به گزارش حاشیه خبر، شایسته‌سالاری و استفاده از نیروهای کارآمد یکی از اصول اساسی و از عوامل موفقیت سازمان‌ها در حرکت به سمت پویایی و تحول است. به عبارت دیگر شایسته‌سالاری به‌عنوان رمز پیروزی حرکت‌های توسعه‌ای در درون سازمان‌هاست.

در این نوع مدیریت، ملاک انتخاب افراد بر پایه قدرت مالی یا موقعیت اجتماعی و خویشاوندی نیست و نگرش‌های خویشاوندسالاری، قبیله‌گرایی، حزب‌سالاری و… جایگاهی ندارد. در واقع نظام شایسته‌سالار، سیستمی است که در آن، افراد شایسته در مکان و زمان مناسب برای تحقق اهداف فردی، سازمانی و اجتماعی انتخاب می‌شوند و از آنها استفاده می‌شود.

حمید بورد که خود از بدنه نفت جنوب است باید بر اساس شایسته‌سالاری مدیری را انتخاب می‌کرد که روزی خود بورد در آن اتاق مناطق نفت‌خیز جنوب را مدیریت کرده است.

حمید بورد که خود از باسابقه‌های صنعت نفت جنوب و کشور به‌شمار می‌رود و همگان به‌خوبی او را می‌شناسند و تا امروز بر اساس شایسته‌سالاری و تخصص به این جایگاه رسیده است، سکان نفت جنوب را به فردی سپرد که او نیز با کوله‌باری از تجربه و تنها بر اساس شایسته‌سالاری در این مسیر تا امروز حرکت کرده است.

ابراهیم پیرامون، دانش‌آموخته مهندسی مخازن هیدروکربوری از دانشگاه تهران است و سمت مدیرعاملی شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری و مسجدسلیمان را با کارنامه‌ای درخشان در رزومه کاری خود دارد.

وی در سال ۱۳۹۹ به‌عنوان مدیر مهندسی و ساختمانی مناطق نفت‌خیز جنوب منصوب شده بود و پیش از این در این شرکت به‌عنوان معاون مدیر در طرح‎های نگهداشت و افزایش تولید فعالیت می‌کرد.

پیرامون مجری طرح ۲۸ مخزن شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بوده است و عضویت در هیئت مدیره مناطق نفت‌خیز جنوب را در کارنامه دارد.

و اما باید بدانیم شایسته‌سالاری در مجموعه صنعت نفت حرف اول را می‌زند و همیشه تلاش شده برای شکوفایی و رشد صنعت از افرادی که دارای ایده و تجربه و ابتکار عمل هستند استفاده شود و ابراهیم پیرامون نیز یکی از کارشناسان برجسته نفت جنوب با کارنامه‌ای درخشان است که براساس تجربه‌های خود در این صنعت رشد کرده و توانمندی خود را به اثبات رسانده است تا امروز سکاندار نفت جنوب باشد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=24235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.