تاریخ : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳ 25 ربيع أول 1446 Saturday, 28 September , 2024
0
امام جمعه شیراز:

تفکر مقاومت عامل مهم پیروزی ملت‌های مسلمان

  • کد خبر : 24311
  • 07 مهر 1403 - 7:51
تفکر مقاومت عامل مهم پیروزی ملت‌های مسلمان
امام جمعه شیراز: حمایت از تفکر مقاومت عامل مهم پیروزی ملت‌ های مسلمان است.

به گزارش حاشیه خبر از فارس، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های امروز نماز بر اهمیت حمایت از تفکر مقاومت تأکید کرد و افزود: تفکر مقاومت از مردم مسلمان ایران آغاز شده است و اکنون هم ملت مظلوم فلسطین و لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده اند .

آیت‌الله دژکام با اشاره به وقایع اخیر لبنان گفت: حزب‌الله لبنان به رهبری سید حسن نصرالله با یاری خداوند در مقابل دشمنان صهیونیستی ایستاده است و هر روز در پی کسب پیروزی است. وی با تاکید بر ضرورت حمایت از نیرو‌های مقاومت، گفت: امروز با جنگ سخت در فلسطین و مرز‌های لبنان و جنگ فرهنگی دشمن در داخل کشور روبرو هستیم و باید باور عمیق جنگاوری و پیروزی را در آحاد مردم تقویت کنیم.

آیت الله دژکام گفت: مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنانی، چون اسرائیل، پیروزی قاطع را به دنبال دارد. وی افزود: ممکن است برخی جوانان فریب خورده باشند، اما کسی که تشویق، سازماندهی و برنامه ریزی می‌کند، نفوذی صهیونیستی است و مردم و مسئولان باید جلوی بی تقوایان و نفوذی‌ها را بگیرند.

آیت‌الله دژکام افزود: افرادی که به جای موضع‌گیری صریح در حمایت از مظلومان با برگزاری جلسات و اظهارنظر‌های مختلف به نفع دشمن موضع‌گیری می‌کنند، باید بدانند که قدرت در اختیار خداوند است و به یاری خدا به زودی شاهد پیروزی‌های مستمر ملت مظلوم فلسطین و حزب‌الله لبنان در مقابل رژیم جنایتکار صهیونیستی خواهیم بود. وی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه آبان‌ امسال دومین کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس برگزار خواهد شد، گفت: در همین راستا طی ماه‌های اخیر و این روز‌ها شاهد برگزاری مراسم و برنامه‌های متعددی در نقاط مختلف استان هستیم که یکی از این برنامه‌ها در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با حضور گسترده مردم برگزار شد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=24311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.