0

شهادت ۶ نفر در حوادث تروریستی امروز سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 24397
  • 10 مهر 1403 - 20:22
شهادت ۶ نفر در حوادث تروریستی امروز سیستان و بلوچستان
انجام عملیات های تروریستی از سوی گروهک «جیش الظلم» در سیستان و بلوچستان منجر به شهادت ۶ نفر از هموطنانمان شد.

به گزارش حاشیه خبر، یکی از حوادث تروریستی امروز در منطقه بنت نیکشهر به وقوع پیوست.

فرماندار نیکشهر در این رابطه گفت: در پی وقوع حادثه تروریستی در منطقه بنت این شهرستان، تعداد شهدای حادثه تروریستی بنت به ۴ نفر رسید.

مجیب حسنی افزود: این حمله پس از برگزاری مراسم جشن عاطفه ها در مدرسه محسنین شیخان بنت رخ داد که پرویز کدخدایی فرمانده سپاه بنت ، یوسف شیرانی رئیس شورای شهر بنت و دو سرباز وظیفه سپاه به نام جواد ساداتی و مجیب بلوچی در این حمله تروریستی به مقام شهادت نایل آمدند.

همچنین در پی حادثه تروریستی دیگری در شهرستان خاش، اشرار مسلح به خودروی نظامی تیراندازی کردند.

صدور دستورات قضایی برای حادثه تروریستی جاده خاش

دادستان زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: دستورات قضایی برای حادثه تروریستی جاده خاش که منجر به شهادت ۲ نفر از ماموران انتظامی شد صادر شده است.

مهدی شمس آبادی افزود: امروز در پی تیرانداری اعضای گروهک تروریستی در محور خاش به زاهدان به سوی ماموران یگان تکاوری، ۲ مامور شهید شدند.

وی بیان کرد: در این حادثه تروریستی «حسینعلی کیخا» از نیروهای هنگ مرزی جکیگور و «ابوالفضل جهانی» از ماموران یگان تکاوری شهید شدند.

دادستان زاهدان گفت: در رابطه با این حادثه تروریستی دستورات قضایی صادر شده است.

دستور وزیر کشور جهت پیگیری سریع حوادث تروریستی سیستان و بلوچستان

وزیر کشور به معاون امنیتی، انتظامی و استاندار سیستان و بلوچستان دستور داد تا حوادث تروریستی در این استان به سرعت بررسی و نتیجه آن گزارش شود.

اسکندر مومنی با دستور به پورجمشیدیان معاون امنیتی، انتظامی و کرمی استاندار سیستان و بلوچستان بر لزوم شناسایی، برخورد با تروریست‌ها و بررسی ابعاد سه حادثه تروریستی امروز تاکید کرد.

اقدامات تروریستی در سیستان و بلوچستان با هدف مقابله با وحدت و همدلی انجام می‌شود

همچنین نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار این استان در پی اقدامات تروریستی اخیر و شهادت تعدادی از مردم مظلوم استان با صدور پیام مشترکی اعلام کردند: اقدامات تروریستی در این استان با هدف مقابله با وحدت و همدلی در این نقطه از ایران اسلامی انجام می‌شود.

در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی آمده است: اقدامات تروریستی مزدوران افسار گسیخته دشمن در سیستان و بلوچستان و حمله به مردم کوچه و بازار، شرکت‌کنندگان در محفل خیریه جشن عاطفه‌ها، اقشار مختلف و نیروهای نظامی و انتظامی اعم از سرباز و درجه‌دار و به شهادت رساندن مردم شیعه و اهل سنت، در راستای مقاصد شوم دشمنان برای مقابله با همدلی و وحدت جامعه و هم‌مسیر با جنایات رژیم صهیونیستی در حق مسلمانان مظلوم منطقه صورت گرفته است.

مزدوران دشمن علی رغم ادعای کذب دفاع از یک مذهب یا قوم، همه اقشار جامعه از مذاهب و اقوام مختلف را هدف قرار داده و به شهادت رسانده اند.

دشمنان نظام اسلامی، وحدت و همدلی جامعه را علی رغم شبهه‌افکنی‌ها و مانع‌آفرینی‌های بدخواهان داخلی و خارجی تاب نیاورده و این گونه انتقام شان را از مردم مظلوم می‌گیرند.

اینجانبان ضمن محکومیت اقدامات تروریستی مزدوران کوردل و دشمنان حقیقی مردم و مخالفان وحدت و انسجام جامعه و تاکید بر بررسی و برخورد قاطعانه با عوامل و حامیان این اقدامات تروریستی، شهادت شهیدان عزیز در شهرستان‌های مختلف استان را به عموم ملت ایران بویژه مردم شهیدپرور استان و خانواده‌های داغدار تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای مجروحان عزیز شفای عاجل و کامل مسئلت داریم.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=24397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.