تاریخ : پنج شنبه, ۱۲ مهر , ۱۴۰۳ 30 ربيع أول 1446 Thursday, 3 October , 2024
0

خریداری و الحاق ماشین‌آلات جدید راهسازی به ناوگان ترابری شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

  • کد خبر : 24451
  • 11 مهر 1403 - 23:54
خریداری و الحاق ماشین‌آلات جدید راهسازی به ناوگان ترابری شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان
با پیگیری‌های مستمر، تعداد 4 دستگاه ماشین‌آلات جدید راهسازی به ناوگان ترابری شرکت بهره‌برداری نفت‌و‌گاز مسجدسلیمان ملحق شدند.

به گزارش حاشیه خبر، رییس اداره ترابری با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به ماهیت اداره ترابری که پشتیبانی از تولید‌نفت‌و‌گاز است و در راستای اجرای عملیات بهسازی و ایمن سازی راه‌های دسترسی به چاه‌ها و واحدهای فرآورشی خرید ماشین آلات جدید راهسازی با مساعدت‌ مدیرعامل محترم و همکاری مدیریت مالی و اداره تدارکات و کالا صورت پذیرفت.

عبدالعظیم احمد فخرالدین افزود: طی این اقدام تعداد ۴ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهسازی شامل بلدوزر،بیل‌مکانیکی،لودر و گریدر طی روزهای گذشته به ناوگان خودرویی این شرکت الحاق گردیدند.

وی با مهم خواندن ورود این ماشین آلات به جهت افزایش توان واکنش در مواقع بحران و شرایط اضطراری و مدیریت آن افزود: حوزه‌ی عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت‌و‌گاز مسجدسلیمان در پهنه‌ای وسیع و عمدتاً در مناطق کوهستانی و صعب العبور قرارگرفته و خطوط لوله انتقالی و جریانی این شرکت اغلب در تلاقی با رودخانه ها و دریاچه ها قرار دارند،از این رو در فصل بارندگی عمدتاً با مشکلاتی از قبیل ریزش کوه و مسدود شدن جاده دسترسی به چاه‌ها و واحدهای فرآورشی مواجه هستیم.

احمدفخرالدین ادامه داد: ناوگان ماشین آلات راهسازی این شرکت بدلیل گذشت عمر بالای ماشین آلات موجود بسیار فرسوده و مستهلک گردیده و با توجه به حجم بالای درخواست کار ناشی از گستردگی حوزه‌ی عملیاتی ،ورود ماشین آلات جدید،افزایش توان پشتیبانی این اداره از فرآیند تولید و ثروت آفرینی برای کشور عزیزمان در این خطه سرافراز را تسهیل می‌نماید.

نگارش و انتشار: دانوش صالحی /عکس: محمد باقری

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=24451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.