تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ 15 ربيع ثاني 1446 Friday, 18 October , 2024
0

🔴 مشارکت آتش‌نشانان نفت و گاز مسجدسلیمان در مهار آتش‌سوزی پالایش شوشتر

  • کد خبر : 24737
  • 25 مهر 1403 - 14:47
🔴 مشارکت آتش‌نشانان نفت و گاز مسجدسلیمان در مهار آتش‌سوزی پالایش شوشتر
🔥شعله‌های سرکش آتش سوزی شرکت پالایش پترو پارس شوشتر با حضور و مشارکت تیم آتش نشانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مهار شد.
🔥به گزارش حاشیه خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت‌و‌گاز مسجدسلیمان، ساعت ۲۳:۰۰ دیشب بود که از سوی ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان از شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان درخواست شد تا یک تیم مهار آتش به محل آتش سوزی شرکت پالایش پترو پارس به شهرستان شوشتر اعزام شود.
🔥با به صدا درآمدن آژیر احضار،تیم ۴ نفره متشکل از آتش نشانان زبده و مجرب به همراه رییس ایستگاه مرکزی و رییس عملیات ایمنی آتش نشانی ایستگاه شماره یک آتش نشانی نفت و گاز مسجدسلیمان متشکل از آقایان امیرحسین بنی نجاریان-فرزاد تاجمیری-سامان رضایی-بهشاد شهنی-وحید نصرالله پور-میثم عسگری در کوتاه ترین زمان ممکن برای حضور در میدان و مبارزه با آتش آماده شدند و با توجه به مسافت ۶۰ کیلومتری میان شهرهای مسجدسلیمان و شوشتر که بیشتر آنرا در کوهستان و پیچ ها و شیب های تند می باشد در ساعت ۰۰:۲۴ بامداد خود را به محل حادثه واقع در شهرک صنعتی شوشتر رسانیدند.
باتوجه به نوع حادثه که ناشی از مواد اشتعال زای هیدروکربوری و همچنین حضور تیم مجرب و متبحر نفت و گاز مسجدسلیمان در محل حادثه، از سوی مدیریت بحران استانداری مسئولیت فرماندهی ۵ گروه حاضر در محل به تیم اطفای آتش شرکت‌بهره‌برداری نفت‌و‌گاز مسجدسلیمان محول شد.
🔥در حالیکه شعله‌های آتش ناشی از آتش سوزی مواد هیدروکربوری شرکت پالایش پترو پارس به بیش از ۲۰ متر می‌رسید، مجاهدان گمنام عرصه ایمنی و آتش نشانی توانستند ضمن جلوگیری از سرایت آتش سوزی به سایر مخازن و مواد نفتی، در ساعت ۰۱:۵۳ دقیقه کنترل حادثه را بدست گرفته و در ساعت ۰۲:۱۵ آتش را بطور کامل خاموش و حادثه را مهار نمایند.
🖊نگارش و انتشار: دانوش صالحی /
لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=24737

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.