2
با راه اندازی پویش "مزایده فروش مدال های قهرمانی"

مزار سردار شهید علی هاشمی توسط ورزشکاران خوزستانی بازسازی می شود

  • کد خبر : 2479
  • 08 تیر 1400 - 8:05
مزار سردار شهید علی هاشمی توسط ورزشکاران خوزستانی بازسازی می شود
رییس هیات کبدی خوزستان گفت: برخی از قهرمانان ورزش استان به طور خودجوش و با هدف بازسازی مزار سردار شهید علی هاشمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، مدال های قهرمانی خود را برای فروش به مزایده گذاشتند.

کمال سعدی آل کثیر با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به وضعیت مزار سردار شهید علی هاشمی، عده ای از ورزشکاران استان با فروش مدال های قهرمانی خود قصد بازسازی مزار این شهید را دارند.

وی افزود: در این پویش برخی از قهرمانان استان مدال های بین المللی خود را به مزایده گذاشته تا هزینه حاصل از فروش این مدال ها صرف بازسازی مزار سردار شهید علی هاشمی شود که یک حرکت بسیار ارزنده است.

به گزارش ایرنا جواد حردانی(دارنده مدال طلای مسابقات جهانی پارادو و میدانی)، کمال سعدی آل کثیر  (دارنده مدال برنز قهرمانی کبدی آسیا) و امیر پیاهو(دارنده مدال نقره بازی های آسیایی داخل سالن) از ورزشکارانی هستند که تاکنون در پویش مزایده فروش مدال های قهرمانی، مدال های خود را به مزایده گذاشتند.

شهید علی هاشمی در سال ۱۳۶۷ پس از انجام مأموریت تخلیه جزیره مجنون، در هنگام ترک مقر فرماندهی، توسط هلی‌کوپترهای ارتش عراق مورد هدف قرار گرفت و در ۲۷ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل گشت. پیکر وی ۲۲ سال بعد در سال ۱۳۸۹ شناسایی و در گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده شد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=2479

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.