تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ 15 ربيع ثاني 1446 Friday, 18 October , 2024
0
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج):

بانوان رسانه ای مسئولیت بسیار مهمی در روشنگری دارند

  • کد خبر : 24801
  • 26 مهر 1403 - 20:30
بانوان رسانه ای مسئولیت بسیار مهمی در روشنگری دارند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) در اولین رویداد رسانه ای حریم رسالت طنین که صبح امروز در مجتمع فرهنگی فجر برگزار شدبا بیان اینکه خداوند در انسانیت انسان هیچ فرقی بین زن و مرد قائل نشده افزود: در رسیدن به مقام خلیفه الله یا همان حیات طیبه فرقی بین مذکر و […]

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) در اولین رویداد رسانه ای حریم رسالت طنین که صبح امروز در مجتمع فرهنگی فجر برگزار شدبا بیان اینکه خداوند در انسانیت انسان هیچ فرقی بین زن و مرد قائل نشده افزود: در رسیدن به مقام خلیفه الله یا همان حیات طیبه فرقی بین مذکر و مونث نیست زیرا هردو مکمل یگدیگر هستن درست است که به خاطر مسئولیت های متفاوتی که زنان و مردان دارند تفاوتهایی بین آنان وجود دارد اما این تفاوت باعث برتری کسی بر دیگری نمی شود.

به گزارش حاشیه خبر به نقل از  خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم، حجت الاسلام و المسلمین رستگار اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) می فرماید امتیازاتی که خداوند برای زنها قرارداده بیشتر از نقش مردان است و در طول تاریخ نشان داده هرکجا زنان حضور داشته باشند و در هر جبهه ای که مشارکت نمایند تاثیر گذار بودند.

وی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران علاوه بر اینکه کرامت زنان مسلمان را به آنان برگرداند بلکه حتی باعث پیشرفت و مشارکت هرچه بیشتر آنان در تعیین سرنوشت جامعه شد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین رستگار با اشاره به اینکه مراد از حجاب اسلامی و پوشش زنها حفظ کرامت زنان است زیرا برهنگی نشانه ترقی نیست بیان کرد: بلکه حجاب نشانه حفظ و صیانت از انسانیت زنان است کما اینکه بانوان مسلمان با حجاب در همه سطوح حظور پیدا کردند و هیچ محدودیتی برای فعالیت آنان نبوده است.

وی با بیان اینکه بانوان رسانه ای مسئولیت بسیار مهمی در روشنگری دارند، افزود: شما بانوان به عنوان اصحاب رسانه می توانید با تمسک به بیان حقیقت و فعالیت همه جانبه در فضاهای مختلف رسانه ای به جنگ رسانه های دنیای استکبار بروید و با محوریت جنگ شناختی و ادراکی به مقابله با این افکار بپردازید.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه رسانه زمان و مکان را به حداقل می رساند و امروز با قلمفرسایی و کلیپ سازی می توانید به جنگ رسانه ای دنیای استکبار بروید و حتما نیز پیروز می شوید، لذا حضرت اقا (مدظله العالی) فرمودند: باطل السحر این جنگ شناختی جهاد تبیین است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) در پایان با تاکید به اینکه برای رسوابی رسانه های غربی و استکباری بایستی سواد رسانه ای لازم را داشت افزود: زیرا بدون سواد رسانه نمی توان در این جنگ شناختی پیروز میدان بود. هرگز نباید منطقه ای فکر کرد و خود را محدود به استان نکنید بلکه بایستی جهانی عمل کرد تا در سطح جهان بتوان رویکرد عزتمندانه و قدرتمندانه جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش به منصه ظهور رساند و تببین گر حقایق موجود برای جهانیان بود.

#جشنواره_رسانه_ای_حریم_رسالت
#رویداد_رسانه_ای_طنین
#طنین_خوزستان
#شهید_احمد_غدیریان

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=24801

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.