1

کارت پروفایل دیجیتال، قابلیت جدید اینستاگرام برای معرفی شما

  • کد خبر : 24822
  • 27 مهر 1403 - 12:16
کارت پروفایل دیجیتال، قابلیت جدید اینستاگرام برای معرفی شما
شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام قابلیت جدیدی به نام «کارت پروفایل» را راه‌اندازی کرده است که یک کارت ویزیت دیجیتال برای پروفایل شما در این پلتفرم است.

به گزارش حاشیه خبر، شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام قابلیت جدیدی به نام «کارت پروفایل دیجیتال» (Profile Card) را راه‌اندازی کرده است که یک کارت ویزیت دیجیتال برای پروفایل شما در این پلتفرم است.

عرضه رسمی این ویژگی چند ماه پس از آن فاش شد که اینستاگرام این ویژگی را با سازندگان محتوای خاص آزمایش کرده است.

یک راه ساده‌تر برای برقراری ارتباط

کارت‌های پروفایل دیجیتال جدید طوری طراحی شده‌اند تا کاربران بتوانند اکانت اینستاگرام خود را بدون اینکه نام کاربری خود را بفرستند، با دیگران به اشتراک بگذارند.

اینستاگرام این ویژگی را راهی آسان‌تر برای ارتباط با افراد جدید و دوست‌یابی می‌داند.

یک طرف حاوی یک کارت قابل اشتراک‌گذاری است که اطلاعاتی مانند بیوگرافی، عکس پروفایل، و هر لینک یا آهنگی که در پروفایل خود دارید و طرف دیگر ، دارای یک کد QR است که به پروفایل شما پیوند می‌دهد. می‌توانید پس‌زمینه کارت را با تصویر دلخواه خود سفارشی کنید.

 

 ابزاری مطمئن برای تأیید

این ویژگی که برای همه کاربران در سراسر جهان عرضه شده است، افرادی را هدف قرار می‌دهد که می‌خواهند خود را معرفی کنند و ارتباطات خود را توسعه دهند. می‌توانید کارت پروفایل خود را در پلتفرم‌های دیگر نیز به اشتراک بگذارید تا دیگر کاربران از پلتفرم‌های مختلف را برای بازدید از پروفایلتان تشویق کنید. متا در ایمیلی اعلام کرد که این ویژگی را برای افرادی که از اینستاگرام به عنوان رزومه استفاده می‌کنند، عرضه می‌کند.

این کمپانی خاطرنشان کرد: نتایج یک نظرسنجی اخیر نشان می‌دهد بیش از نیمی از نسل Y تمایل به اینفلوئنسر شدن دارد. به همین دلیل است که متا، شرکت مادر اینستاگرام، به دنبال کمک به آنها برای معرفی خودشان به دیگران است.

اینستاگرام می‌گوید کاربران می‌توانند کارت‌های پروفایل خود را با همکاران یا برندهای دیگر با روشی سریع و آسان به اشتراک بگذارند. این شرکت همچنین معتقد است که از این ویژگی می‌توان برای یافتن دوستان جدید یا افرادی که علایق مشابهی دارند، از طریق اشتراک‌گذاری کارت پروفایل در گروه‌های اینستاگرام یا رویدادهای آنلاین استفاده کرد.

قابل توجه است که اگرچه اینستاگرام از سال ۲۰۱۸ به کاربران اجازه داده بود تا حساب‌های خود را از طریق کدهای QR به اشتراک بگذارند، اما کارت‌های پروفایل جدید روش دقیق‌تری را برای این کار ارائه می‌دهند.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=24822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.