0
📌مدیرمهندسی و ساختمان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان:

پروژه های راهسازی با پیشرفت فیزیکی قابل قبولی در حال انجام هستند

  • کد خبر : 24987
  • 07 آبان 1403 - 9:58
پروژه های راهسازی با پیشرفت فیزیکی قابل قبولی در حال انجام هستند
🔹مدیرمهندسی و ساختمان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از قابل قبول بودن روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های راهسازی در این شرکت خبر داد.
🔹به گزارش حاشیه خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت‌و‌گاز مسجدسلیمان، مهندس مهرداد آقابیگی در تشریح این خبر افزود: در راستای ارایه خدمات عام المنفعه به شهروندان و مجاوران تأسیسات‌صنعت‌نفت، تعداد ۶ فقره مناقصه مربوط به حوزه راه توسط این مدیریت در سال گذشته برگزار که تعداد ۳ فقره از آن‌ها به اتمام رسیده و ۳ فقره دیگر نیز از سرعت اجرایی قابل قبولی برخوردار هستند.
🔹وی در خصوص پیشرفت فیزیکی پروژه های در حال اجرا افزود: بهسازی جاده پاگچ قدمگاه امام رضا(ع) تا روستای تنگ تلفن لهبری ، پروژه تکمیل و بهسازی جاده حدفاصل جابالون تلبزان تا تپه‌های الله‌اکبر و پروژه بهسازی جاده دسترسی از تلبزان تا روستای کریم آباد به ترتیب از ۶۱ ، ۳۸ و ۳۳ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند.
🔹وی در خصوص پروژه‌های تکمیل شده این شرکت اظهار داشت: پروژه تعمیر و بهسازی جاده دسترسی به واحد بهره‌برداری عنبر ، پروژه آسفالت منطقه هشت‌بنگله  حدفاصل میدان‌ شهدای‌نفت تا بازارچه هشت‌بنگله و پروژه ساماندهی معابر و ترمیم ‌آسفالت حدفاصل میدان شهدای‌نفت تا پل مالکریم نیز که در راستای ارایه خدمات عام المنفعه توسط این شرکت تعریف گردیده بودند به مرحله اتمام رسیده اند.
🖊 نگارش و انتشار: دانوش صالحی  📸  تصاویر : محمد باقری
لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=24987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.