تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
7

توزیع آب شرب در روستاهای شهرستان رامشیر توسط شرکت نفت و گاز آغاجاری

  • کد خبر : 2733
  • 28 تیر 1400 - 11:47
توزیع آب شرب در روستاهای شهرستان رامشیر توسط شرکت نفت و گاز آغاجاری
مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری از عملیات توزیع آب شرب بوسیله یک دستگاه تانکر۱۸ هزار لیتری در روستاهای شهرستان رامشیر توسط این شرکت خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری :
مهندس علیمراد درویشی با اعلام این خبر بیان کرد : با توجه به تنش آبی بوجود آمده در استان خوزستان و مطابق رویکرد مشارکتی و مسئولانه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، با تاکید مهندس قضائی پور مدیر عامل محترم شرکت آغاجاری در راستای تامین آب شرب اهالی روستاهای تابعه شهرستان رامشیر با هماهنگی فرمانداری آن شهرستان، از اوایل تیرماه سال جاری عملیات آب رسانی به میزان روزانه بیش از ۵۰ هزار متر مکعب آغاز گردیده و ادامه دارد.
مهندس درویشی افزود : شرکت آغاجاری در جهت عمل به مسئولیت های اجتماعی و همچنین رفع مشکل کم آبی ساکنین مناطق همجوار تاسیسات بوسیله یک دستگاه تانکر با ظرفیت ۳ الی ۴ سرویس روزانه عملیات آبرسانی را به مدت سه ماه تا پایان فصل تابستان ادامه خواهد داد.
وی اظهار داشت : شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در کنار انجام تعهدات خود در حوزه تولید نفت و گاز، اقدامات قابل توجهی را در حوزه خدمات رسانی جاده ای به ۴ روستای همجوار تاسیسات رامشیر ( ابوالفلوس- عدسواری- حفیره- عدشرهان) طی دو ماه اخیر با استفاده از ظرفیت داخلی شرکت انجام داده که شامل عملیات خاکی تسطیح، خاکبرداری، تراکم، آبپاشی و گریدرزنی و ایمن سازی می باشد.

 

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=2733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.