3
مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان خبرداد:

۹۸٫۲ درصد جمعیت استان خوزستان تحت پوشش گازرسانی قرار دارند

  • کد خبر : 2791
  • 04 مرداد 1400 - 8:59
۹۸٫۲ درصد جمعیت استان خوزستان تحت پوشش گازرسانی قرار دارند
شرکت گاز استان خوزستان سال گذشته، بطور میانگین روزانه حدود 53.7 میلیون مترمکعب گاز در سطح استان توزیع کرده است.

عبداله ابول پور مدیرعامل این شرکت در حاشیه نشست مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت که در سالن کنفرانس شهید باهنر ساختمان ستاد برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار کرد: در سال ۹۸ میزان مصرف مشترکین گاز استان خوزستان ۱۷٫۵۶۲ میلیارد متر مکعب بود که در سال ۹۹ با افزایش ۱۱٫۵ درصدی، با مصرف حدود ۱۹٫۶۳۴ میلیارد متر مکعب مواجه بودیم.
وی گفت: سال ۹۹ این شرکت موفق شد با توسعه گاز در سطح استان، از مصرف بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون مترمکعب سوخت مایع جلوگیری کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان افزود: این شرکت در سال ۹۹ با برنامه‌ریزی‌های استراتژیک و با تلاش همکاران، موفق به اخذ رتبه تندیس بلورین سرآمدی و بهبود مستمر وزارت نفت در سطح کشور شد که از آن جمله می‌توان به زمان رسیدن به محل حادثه در ۶ دقیقه، زمان نصب کنتور حداکثر ۳ روز و ارائه ۲۲ خدمت از ۲۶ خدمت به صورت آنلاین و در دفاتر پیشخوان دولت اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان بیان کرد: این شرکت نخستین نهاد در سطح استان است که با راه اندازی میز خدمت، تمامی فعالیت های سازمان را پاسخگو بوده به گونه‌ای که دیگر نیازی به ورود ارباب رجوع به سازمان نیست.

وی بیان کرد: در حال حاضر، ۹۸٫۲ درصد جمعیت شهری و روستایی استان تحت پوشش گازرسانی قرار دارند و گازرسانی به ۳۴۵ روستای باقیمانده در برنامه سالجاری این شرکت قرار دارد.

ابول پور در ادامه به استفاده از تکنولوژی های روز در شرکت گاز استان خوزستان اشاره کرد و گفت: در این بخش توانستیم تمامی نقشه های ازبیلت را در سامانه GIS وارد کرده و این سامانه امروزه در تبلت خودروهای امداد است که به محض تماس مشترک، نزدیکترین خودرو تا ۶ دقیقه به محل حادثه می رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان در پایان سخنان خود، بیان کرد: این شرکت با اتمام پروژه های گازرسانی در بخش شهری، بر افزایش کیفیت و به روز آوری و نرم‌افزاری کردن برنامه ها پیشگام خواهد بود.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=2791

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.