3

شرکت آغاجاری پیشگام در اجرای مراسمات فرهنگی و مذهبی شهرستانهای همجوار تاسیسات

  • کد خبر : 2913
  • 12 مرداد 1400 - 9:32
شرکت آغاجاری پیشگام در اجرای مراسمات فرهنگی و مذهبی شهرستانهای همجوار تاسیسات
رئیس روابط عمومی شرکت آغاجاری از مشارکت این شرکت در اجرای مراسمات فرهنگی و مذهبی در شهرستانهای همجوار تاسیسات شرکت آغاجاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره بردار ی نفت و گاز آغاجاری :

مسعود زیدونی در رابطه با این خبر بیان کرد : در راستای مسئولیت های اجتماعی از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی و مذهبی با مشارکت این شرکت در شهرستان های امیدیه و آغاجاری برگزار شده است.

مسعود زیدونی مشارکت با مساجد شهرستان در برگزاری مراسمات شبهای قدر، مشارکت  با ستاد نماز جمعه شهرستان امیدیه در برگزاری نماز عید سعید فطر، مشارکت در برگزاری مراسمات شهادت امام جعفر صادق (ع) ، مشارکت با دفتر آستان قدس رضوی در برگزاری مراسم جشن میلاد امام رضا (ع) ، مشارکت در برگزاری مراسم دعای عرفه ، مشارکت در برپایی ۱۴ ایستگاه صلواتی بمناسبت عید غدیر خم و برگزاری جشن شادی در شهرستان آغاجاری بمناسبت عید سعید غدیر خم را بخشی از اقدامات این شرکت برشمرد که با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا انجام شد.

رئیس روابط عمومی شرکت آغاجاری افزود : اجرای مراسمات فرهنگی و مذهبی یکی از اقدامات شرکت در کنار سایر فعالیت های عام المنفعه شرکت است که هر ساله از سوی شرکت در شهرهای همجوار تاسیسات در حال انجام است.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=2913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.