9
یاد "بهروز" در روزی که نبودش بیش از هر روز احساس شد

خبرنگاران مسجدسلیمانی روز خبرنگار را در کنار خانه ابدی همکار فقیدشان گرامی داشتند

  • کد خبر : 2988
  • 17 مرداد 1400 - 15:31
خبرنگاران مسجدسلیمانی روز خبرنگار را در کنار خانه ابدی همکار فقیدشان گرامی داشتند
تعدادی از خبرنگاران شهرستان مسجدسلیمان با حضور بر سر آرامگاه ابدی شادروان "بهروز صالحی" خبرنگار فقید مسجدسلیمانی، ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به وی، روز خبرنگار را گرامی داشتند .

به گزارش حاشیه خبر ،این مراسم صبح امروز و به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار به همت انجمن خبرنگاران و مطبوعات مسجدسلیمان برگزار شد و طی آن سید ستار فاطمی رییس ، سید فرید موسوی معاونت فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان – داریوش باقرفر مدیرعامل انجمن خبرنگاران و مطبوعات مسجدسلیمان – عزت الله قاسمی خبرنگار صدا و سیما – پرویز دوید خسروی خبرنگار سایت عصرجهان – سعید مرادی مدیرمسئول سایت خبری رویش زاگرس – مهدی کیانپور مدیرمسئول سایت خبری مسجدسلیمان – سحر طاهری مدیرمسئول سایت راستا نیوز – محمد باقرفر فعال رسانه ای و دانوش صالحی فرزند آن مرحوم برگزار شد .

حاضرین در این آیین ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره ی این خبرنگار و کنشگر اجتماعی فقید مسجدسلیمان را که بیش از نیم قرن از عمر با برکتش را در راه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی صرف کرد گرامی داشتند و در نخستین سالروز نبود او در روز خبرنگار ، این مناسبت را در کنارش گرامی داشتند .

همچنین حاضرین در این آیین فرا رسیدن این مناسبت را به کلیه ی دست اندرکاران عرصه ی رسانه اعم از مدیران مسئول،سرپرستان،نمایندگان،خبرنگاران،عکاسان و توزیع کنندگان جراید تبریک و تهنیت گفتند .

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=2988

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.