5

فروش هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کتاب در طرح تابستانه کتاب خوزستان

  • کد خبر : 3043
  • 19 مرداد 1400 - 10:25
فروش هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کتاب در طرح تابستانه کتاب خوزستان
معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از فروش هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کتاب در طرح تابستانه کتاب در این استان خبر داد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مرتضی جمشیدی افزود: طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور از ۹ تا ۱۵ مرداد در استان خوزستان برگزار شد.

وی افزود: در این طرح ۲۰ کتابفروشی از استان خوزستان شرکت کردند که تعداد ۱۲ کتابفروشی در اهواز و هشت کتابفروشی مربوط به شهرستان‌ها بودند.

جمشیدی ادامه داد: در مجموع در این دوره ۱۶ هزار و ۹۴۵ نسخه کتاب به ارزش هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به فروش رسید.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: طبق آمار اعلام شده از سوی خانه کتاب، از نظر فروش کتاب، خوزستان جزو ۱۰ استان برتر کشور در این طرح قرار گرفت.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۱۳۹۴ برای هدفمندکردن یارانه نشر طرح‌های فصلی فروش کتاب را آغاز کرد؛ در این طرح‌ها کتابفروشی‌ها می‌توانند روی فروش کتاب به خریداران تخفیف بدهند و مبلغ تخفیف داده شده را از وزارتخانه دریافت کنند.

هجدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها (طرح‌های فصلی فروش کتاب) با عنوان تابستانه کتاب ۱۴۰۰ از نهم مرداد آغاز و تا ۱۵ مرداد در کتابفروشی های سراسر کشور ادامه داشت.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=3043

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.