تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ 16 ربيع أول 1446 Thursday, 19 September , 2024
5
رییس اداره گاز شهرستان رامهرمز خبرداد:

بیش از یک سال است که گاز هیچ مشترک جز در رامهرمز به دلیل بدهی قطع نشده

  • کد خبر : 3076
  • 23 مرداد 1400 - 9:51
بیش از یک سال است که گاز هیچ مشترک جز در رامهرمز به دلیل بدهی قطع نشده
وصول مطالبات بیش از ٩٠٠٠ مشترکین جزء در شهرستان رامهرمز، از اسفندماه ۹۸ تا تیرماه سال جاری بدون قطع و تنها با اخطار بصورت شفاهی یا کتبی صورت پذیرفته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان، اسد زاده رییس اداره گاز شهرستان رامهرمز گفت: پیرو عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درخصوص مانع زدایی ها، گاز مشترکین عمده این شهرستان اعم از کارخانه های سیمان، گچ و آسفالت از ابتدای شیوع بیماری کرنا و با توجه به شرایط اقتصادی این مهم با نهایت همکاری پیش برده شده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه شرکت گاز مکلف به وصول مطالبات ناشی از فروش گاز طبیعی است و بخشی از هزینه های دریافتی صرف نگهداری تاسیسات می گردد، انجام این تکلیف قانونی است ولی اداره گاز ناحیه رامهرمز با یک رابطه هوشمندانه آچار قطع گاز را به قلم و قلم را به گفتگو و رابطه متقابل تبدیل و از قطع گاز مشترکین خودداری نموده است.

رییس اداره گاز شهرستان رامهرمز اظهار داشت: چهار ایستگاه CNG شهرستان رامهرمز در حال حاضر بدون هیچ بدهی معوقه ای در حال کار می باشند.

اسد زاده ضمن تشکر از تمامی مشترکین جزء و عمده در خصوص همکاری و وصول مطالبات گفت: از تمامی شهروندان محترم درخواست دارم جهت پیشگیری از حوادث ناشی از گاز طبیعی وسایل گاز سوز مانند آب گرمکن را در محیط های بسته استفاده نکنند.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=3076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.