0

🔶 بازگشایی ادارات خوزستان با ۳۰ درصد کارکنان از فردا

  • کد خبر : 33373
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۸:۲۴
🔶 بازگشایی ادارات خوزستان با ۳۰ درصد کارکنان از فردا
🔷 بر اساس دستور سید محمدرضا موالی‌زاده استاندار خوزستان فعالیت ادارات استان از روز یکشنبه ۱۷ اسفند با حضور ۳۰ درصد کارکنان به شکل حضوری از سر گرفته خواهد شد.

🔷 بر اساس دستور سید محمدرضا موالی‌زاده استاندار خوزستان فعالیت ادارات استان از روز یکشنبه ۱۷ اسفند با حضور ۳۰ درصد کارکنان به شکل حضوری از سر گرفته خواهد شد.

🔷 دستگاه‌های ضروری و خدماتی همچون آتش‌نشانی، اورژانس، بیمارستان‌ها و … از شمول این تصمیم مستثنی هستند.

🔷 لازم به ذکر است ساعت اداری تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت ۹ تا ۱۴ و برای روزهای پس از لیالی قدر ساعت شروع فعالیت ادارات از ساعت ۱۰ صبح تعیین شده است.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=33373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.