🔷 بر اساس دستور سید محمدرضا موالیزاده استاندار خوزستان فعالیت ادارات استان از روز یکشنبه ۱۷ اسفند با حضور ۳۰ درصد کارکنان به شکل حضوری از سر گرفته خواهد شد.
🔷 دستگاههای ضروری و خدماتی همچون آتشنشانی، اورژانس، بیمارستانها و … از شمول این تصمیم مستثنی هستند.
🔷 لازم به ذکر است ساعت اداری تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت ۹ تا ۱۴ و برای روزهای پس از لیالی قدر ساعت شروع فعالیت ادارات از ساعت ۱۰ صبح تعیین شده است.
🔶 بازگشایی ادارات خوزستان با ۳۰ درصد کارکنان از فردا
🔷 بر اساس دستور سید محمدرضا موالیزاده استاندار خوزستان فعالیت ادارات استان از روز یکشنبه ۱۷ اسفند با حضور ۳۰ درصد کارکنان به شکل حضوری از سر گرفته خواهد شد.
لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=33373
- ارسال توسط : sky diving
- بدون دیدگاه























