0

تمدید مرخصی خودروهای پلاک اروندی تا ۲۰ فروردین

  • کد خبر : 33608
  • ۰۴ فروردین ۱۴۰۵ - ۲۳:۰۳
تمدید مرخصی خودروهای پلاک اروندی تا ۲۰ فروردین
با تصمیم استانداری خوزستان مرخصی خودروهای پلاک اروندی در خوزستان تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۵ تمدید شد.

به گزارش حاشیه خبر، جواد کاظم‌نسب الباجی در گفتگویی کوتاه اعلام کرد: برای تمدید، نیازی به مراجعه حضوری به گمرکات اهواز و خرمشهر نیست.

وی افزود: این تصمیم در راستای رفاه حال شهروندان با پیگیری استاندار خوزستان و با موافقت گمرک جمهوری اسلامی ایران اتخاذ شده است.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=33608

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.