به گزارش حاشیه خبر به نقل از بانک مرکزی، پیرو بخشنامه شماره ۰۴.۳۱۶۶۴۹ مورخ ۱۴۰۴/۱۲/۱۲ این بانک در خصوص تمدید تاریخ انقضای کارتهای صادره، با عنایت به شرایط حادث شده و لزوم تداوم خدمترسانی مطلوب به مشتریان شبکه بانکی و کاهش مراجعات حضوری به شعب بانکها، مقرر شد بهمنظور رفع نیازمندی مشتریان درخصوص تمام کارتهای پرداخت با تاریخ انقضای اردیبهشت و خرداد ماه ۱۴۰۵، حتیالمقدور بدون صدور کارت جدید، تاریخ انقضای کارتهای مربوطه به مدت سه ماه، تمدید شوند.
تمدید خودکار کارتهای بانکی بدون درخواست مشتریان
بانک مرکزی در اطلاعیهای اعلام کرد: کارتهای بانکی با تاریخ انقضای اردیبهشت و خرداد ماه با بخشنامه بانک مرکزی و به منظور خدمترسانیِ مطلوب در شرایط حادث شده، به مدت سه ماه تمدید میشوند.
لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=33787
- ارسال توسط : sky diving
- منبع : خبرگزاری مهر
- بدون دیدگاه























