تاریخ : چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵ 9 محرم 1448 Wednesday, 24 June , 2026
0

صدور کیفرخواست برای یک مدیر و یک کارمند در خوزستان به اتهام اختلاس

  • کد خبر : 34250
  • 18 می 2026 - 12:13
صدور کیفرخواست برای یک مدیر و یک کارمند در خوزستان به اتهام اختلاس
دادستان مرکز استان خوزستان از صدور کیفرخواست برای یک مدیر استانی و یکی از کارکنان همان مجموعه به اتهام اختلاس و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی خبر داد.

به گزارش حاشیه خبر، امیر خلفیان در این خصوص اظهار کرد: در پی بررسی نحوه هزینه‌کرد منابع مالی یکی از سازمان‌های استان در یکی از شعب بازپرسی دادسرای مرکز استان، پس از انجام تحقیقات لازم برای دو نفر از متهمان کیفرخواست صادر شد.

وی افزود: بر اساس مفاد کیفرخواست، اتهام این افراد اختلاس از وجوه سازمانی و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی از طریق پرداخت‌ها و برداشت‌هایی خارج از ضوابط و مقررات مالی و بدون اخذ مصوبات قانونی است.

خلفیان در ادامه تأکید کرد: دستگاه قضایی با هرگونه تخلف و فساد اداری به‌ویژه در حوزه مالی برخوردی قاطع و بدون اغماض خواهد داشت و صیانت از اموال عمومی و ارتقای سلامت نظام اداری از اولویت‌های مهم محسوب می‌شود.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=34250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.