4
در پی انتصاب معاون اجرایی رییس جمهور و استاندار خوزستان صورت گرفت

پیام تبریک دبیرکل مجمع ستادها و تشکل های مردمی استان خوزستان

  • کد خبر : 3429
  • 15 شهریور 1400 - 13:04
پیام تبریک دبیرکل مجمع ستادها و تشکل های مردمی استان خوزستان
دبیرکل مجمع ستادها و تشکل های مردمی استان خوزستان با صدور پیام هایی جداگانه انتصاب دکتر سید صولت مرتضوی را به سمت معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری و دکتر صادق خلیلیان را به سمت استاندار خوزستان تبریک گفت .

دکتر خسرو اباذری در  پیام تبریکی که خطاب به دکتر سید صولت مرتضوی معاون رییس جمهور در امور اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری صادر شده آورده است : برادر ارزشمند و انقلابی ام جناب آقای دکتر سید صولت مرتضوی ، خبر انتصاب شایسته حضرتعالی که از جمله نیروهای متدین، متعهد و دارای سوابق تابناک انقلابی هستید و در مسئولیت های پیشین با خلوص نیت و صداقت منشاء خدمت به مردم بوده اید موجی از شادی و شعف را ایجاد کرد . بی شک این نگاه ارزشمند و پر از حساسیت رییس جمهور محترم در انتخاب و سپردن مسئولیت خطیر معاونت اجرایی ریاست جمهوری و همچنین سرپرستی نهاد ریاست جمهوری بر سترگی مسئولیت حضرتعالی می افزاید ونعمتی است که فقط شایستگان، به خادمی چنین مردمی نائل می‌گردند و حال که شما برادر محترم به این مقام مهم منصوب شده اید تبریک خویش را آراسته حضور پرخیر و برکت شما در این مسئولیت خطیر در خدمت به مردم شریف ایران اسلامی تقدیم حضورتان می نمایم .

دکتر خسرو اباذری  دبیرکل مجمع ستادها و تشکل های مردمی استان خوزستان همچنین در پیام دیگری همچنین انتخاب دکتر صادق خلیلیان به سمت استاندار خوزستان را به وی و مردم استان تبریک و تهنیت گفت .

در متن پیام ایشان می خوانیم :

 

جناب دکتر صادق خلیلیان

صمیمانه ترین تبریک ها را از طرف مجمع ستادها و تشکل های مردمی استان خوزستان بابت انتخاب و انتصاب شایسته تان در مقام خدمتگزاری به مردم شریف استان خوزستان به عنوان استاندار این دیار شهید پرور پذیرا باشید . بسیار خرسندیم که شما فرزند صالح و خدمتگزار راستین مردم در ادوار و مسئولیت های پیشین به این سمت مهم انتخاب شدید .

بی شک رییس جمهور محترم و مردمی مان که در اولین روز کاری دولت جدید حضور را جمع مردم ولایت مدار استان خوزستان را به حضور در ساختمان اداری نهاد ریاست جمهوری ترجیح داد و در اولین انتصاب استانداران، دست تأکید بر روی این استان گذاشت با انتخاب حضرتعالی نوید بخش آن است که روزگاری نو و فصلی جدید برای خدمت به مردم شریف،شهید پرور و ولایت مدار این استان در حال رقم خوردن است و دولت نگاهی ویژه به استان خوزستان برای خدمتگزاری دارد لذا ضمن تقدیم صمیمانه ترین تبریک ها از حضرتعالی انتظار می رود ضمن بهره مندی از تمامی ظرفیت های بالقوه و بالفعل موجود ، فعالین اجتماعی و سیاسی تمامی اقوام و قومیت های استان خوزستان بهره گیری نمایید تا شاهد آن باشیم روند خدمت رسانی دولت به مردم شریف استان با سرعت و شتاب بیشتری شکل گیرد و برنامه ها و اهداف رییس جمهور محترم محقق گردد .

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=3429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.