تاریخ : سه شنبه, ۲ تیر , ۱۴۰۵ 8 محرم 1448 Tuesday, 23 June , 2026
0

کیفرخواست ۲ مدیر شهری در خوزستان به اتهام فساد مالی صادر شد

  • کد خبر : 34407
  • 28 می 2026 - 13:34
کیفرخواست ۲ مدیر شهری در خوزستان به اتهام فساد مالی صادر شد
دادستان مرکز استان خوزستان از صدور کیفرخواست دو مدیر شهری این استان به اتهام ارتشاء، اختلاس و پولشویی خبر داد.

امیر خلفیان  با اعلام این خبر گفت: دادسرای مرکز استان در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و صیانت از بیت‌المال، کیفرخواست دو مدیر شهری را صادر کرد.

وی افزود: پس از بررسی دقیق پرونده‌ها و انجام کارشناسی‌های لازم، اتهامات این دو مدیر شهری شامل ارتشاء، تحصیل مال از طریق نامشروع، پولشویی، رشوه و اختلاس است و جرائم انتسابی به آنان به اثبات رسیده است.

دادستان مرکز استان خوزستان در ادامه بیان کرد: دستگاه قضایی در مسیر صیانت از اموال عمومی و برخورد با مفسدان اقتصادی، بدون هیچ‌گونه اغماضی با متخلفان در هر سطحی برخورد خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=34407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.