0

پاسخ به مطالبات دیرینه ساکنان نمره چهل؛ تکمیل عملیات آسفالت خیابان کلیسا در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 34454
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۱۵:۲۷
پاسخ به مطالبات دیرینه ساکنان نمره چهل؛ تکمیل عملیات آسفالت خیابان کلیسا در مسجدسلیمان
شهرداری مسجدسلیمان در راستای تحقق وعده‌های توسعه شهری و ارتقای کیفیت زندگی در مناطق کهنه‌سال، عملیات آسفالت خیابان کلیسا در منطقه نمره چهل را به پایان رساند.

به گزارش حاشیه خبر، این پروژه که سال‌ها در انتظار نوسازی بود، با تمرکز ویژه معاونت امور زیربنایی (واحد عمران) و با هدف رفع چالش‌های تردد ساکنان این منطقه اجرایی شد.

این اقدام که با تأکید مستقیم شهردار مسجدسلیمان بر اولویت‌بخشی به آبادانی محلات صورت گرفت، گامی عملی در جهت پاسخگویی به نیازهای اساسی شهروندان و بهبود زیرساخت‌های این محدوده محسوب می‌شود.

محمد خسروی، شهردار مسجدسلیمان، با ابراز خرسندی از تکمیل این پروژه اظهار داشت: تکمیل آسفالت خیابان کلیسا، تجلی تلاش شبانه‌روزی تیم‌های اجرایی برای پاسخگویی به مطالبات به‌حق مردم است. هدف ما در شهرداری، خدمت‌رسانی صادقانه و تلاش برای رفع محرومیت‌ها از تمامی نقاط مسجدسلیمان است. وی در پایان تأکید کرد ؛اطمینان دارم با همراهی شهروندان، روند توسعه و آبادانی محلات با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=34454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.