0

تحول در سیمای شهری مسجدسلیمان؛ پایان عملیات نخاله‌برداری و آغاز آسفالت‌ریزی در منطقه ۱۷ شهریور

  • کد خبر : 34457
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۱۵:۳۲
تحول در سیمای شهری مسجدسلیمان؛ پایان عملیات نخاله‌برداری و آغاز آسفالت‌ریزی در منطقه ۱۷ شهریور
در راستای ارتقای بهداشت شهری، ساماندهی معابر و تسهیل تردد شهروندان، عملیات گسترده پاکسازی، نخاله‌برداری و در ادامه، آسفالت‌ریزی در محدوده منطقه ۱۷ شهریور آغاز شد.

به گزارش حاشیه خبر، این اقدامات که توسط معاونت امور زیربنایی (واحد عمران) شهرداری مسجدسلیمان مدیریت می‌شود، با هدف بازسازی چهره محله و رفع آلودگی‌های محیطی صورت گرفته است.

در این عملیات، تیم‌های اجرایی با جمع‌آوری و انتقال نخاله‌های انباشته شده، مسیرهای عبور و مرور را برای شهروندان آماده‌سازی کردند تا با شروع مرحله آسفالت‌ریزی، کیفیت زیرساخت‌های این منطقه به طور چشمگیری بهبود یابد.

محمد خسروی، شهردار مسجدسلیمان، با اشاره به اینکه رسیدگی به وضعیت معابر از مطالبات اصلی شهروندان است، اظهار داشت: پاکسازی و رفع معضل نخاله‌ها، پیش‌نیاز اصلی برای اجرای عملیات آسفالت با کیفیت است. خوشبختانه عملیات در منطقه ۱۷ شهریور با موفقیت به پایان رسید و هدف ما ایجاد رضایت و آرامش خاطر ساکنان این منطقه است.
وی همچنین تأکید کرد که برنامه‌های نگهداشت و بهسازی شهری با همین جدیت در سایر نقاط شهر نیز ادامه خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=34457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.