محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان، با صدور پیامی کسب مقام نایبقهرمانی و مدال نقره مسابقات وزنهبرداری قهرمانی پیشکسوتان کشور توسط پژمان حاتمی را به وی و جامعه ورزش این شهرستان تبریک گفت.
به گزارش حاشیه خبر ، متن پیام محمد خسروی به شرح ذیل است:
بسمهتعالی
کسب مقام نایبقهرمانی و مدال نقره مسابقات وزنهبرداری قهرمانی مسترز (پیشکسوتان) کشور توسط پژمان حاتمی از کارکنان ساعی شهرداری مسجدسلیمان و ورزشکار ارزشمند شهرستان مسجدسلیمان و راهیابی ایشان به جمع برترینهای این رشته ورزشی را صمیمانه تبریک عرض مینمایم.
بدون شک این موفقیت که حاصل تلاش، پشتکار و اراده پولادین ایشان است، نه تنها مایه افتخار جامعه ورزشی شهرستان، بلکه موجب مباهات مجموعه شهرداری مسجدسلیمان است. حضور کارکنان پرتلاش شهرداری در میادین ورزشی ملی، نشاندهنده پویایی و سلامت این مجموعه است.
اینجانب ضمن قدردانی از اهتمام ایشان در کسب این افتخار، برای وی در تمامی مراحل زندگی و بهویژه در مسیر رقابتهای پیش رو جهت اعزام به مسابقات جهانی، از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون و سربلندی مسألت دارم.محمد خسروی
شهردار مسجدسلیمان























