تاریخ : سه شنبه, ۲ تیر , ۱۴۰۵ 8 محرم 1448 Tuesday, 23 June , 2026
0

لیگ برتر فوتبال ۱۸ تیمی شد؛ مس رفسنجان به پلی‌آف بقا رفت

  • کد خبر : 34827
  • 20 ژوئن 2026 - 19:11
لیگ برتر فوتبال ۱۸ تیمی شد؛ مس رفسنجان به پلی‌آف بقا رفت
با مصوبه امروز هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، لیگ برتر فوتبال در فصل آینده با حضور ۱۸ تیم برگزار خواهد شد.

 جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز شنبه ۳۰ خرداد برگزار شد و در جریان آن، اعضا با افزایش تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر برای فصل آینده موافقت کردند. بر این اساس، رقابت‌های لیگ برتر فصل بیست‌وششم با حضور ۱۸ تیم برگزار خواهد شد.

طبق تصمیم اتخاذ شده، تیم فوتبال مس رفسنجان که در پایان فصل بیست‌وپنجم لیگ برتر در رده شانزدهم جدول قرار گرفته بود، فرصت خواهد داشت تا در دیداری پلی‌آف برای حفظ سهمیه خود در لیگ برتر به میدان برود. حریف این تیم، تیم سوم جدول لیگ دسته اول خواهد بود و برنده این مسابقه جواز حضور در فصل آینده لیگ برتر را کسب خواهد کرد.

این مصوبه در نشست امروز هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به تصویب رسیده و قرار است جزئیات نحوه برگزاری دیدار پلی‌آف و زمان آن از سوی سازمان لیگ در روزهای آینده اعلام شود. با اجرای این تصمیم، تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر از فصل آینده به ۱۸ تیم افزایش خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=34827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.