8
بازتاب صدای اعتراض کارکنان در گوش وزیر نفت؛

فرزین مینو برکنار شد/ معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت منصوب شد

  • کد خبر : 3537
  • 21 شهریور 1400 - 10:07
فرزین مینو برکنار شد/ معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت منصوب شد
با صدور حکمی از سوی مهندس جواد اوجی وزیر نفت آقای مهدی علی مددی بعنوان سرپرست معاون وزیر در توسعه مديريت و سرمایه انسانی وزارت نفت منصوب شد.

در حکم جواد اوجی به مهدی علی‌مددی آمده است:

«با عنایت به تخصص، تعهد و تجربیات جنابعالی به موجب این حکم به‌عنوان «سرپرست معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال در انجام امور محوله برای ساماندهی نیروی انسانی و پیگیری جدی و موثر ابلاغیه‌های اخیر در این حوزه تا حصول نتیجه موفق و موید باشید.

در خاتمه از زحمات جناب آقای فرزین مینو در مدت عهده‌داری مسئولیت تقدیر می‌نمایم و از خداوند متعال برای ایشان سعادت و توفیق را مسئلت دارم.»

شایان ذکر است یکی از خواسته های اصلی کارکنان صنعت نفت خصوصاً کارکنان قرارداد مدت موقت این صنعت با روی کار آمدن دولت و وزیر جدید نفت ایجاد پاکسازی کامل مدیریتی در این وزارت خانه حساس و استراتژیک کشور و برکنار کردن مدیران منصوب بیژن زنگنه وزیر پیشین نفت بود که با خلق قوانین و بخشنامه های خارج از عرف و دایره عقلانیت موجبات نارضایتی کارکنان را فراهم آورده بودند . فرزین مینو معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی از جمله مدیران عالی رتبه ی دوره ی دوم وزارت بیژن زنگنه بر نفت بود که بدلیل ایجاد موانع متعدد بر سر راه پرسنل موجب کاهش انگیزه های شغلی کارکنان وزارت نفت شده بود و یکی از مطالبات جدی کارکنان این وزارت خانه از وزیر جدید نفت که در پایگاه های اطلاع رسانی سایت های تخصصی صنعت نفت بازتاب گسترده داشت، برکناری ایشان بوده است .

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=3537

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام در متن از آقای اوجی قدر دانی شده و برای کاری انجام داده او تشکر نموده و آرزوی سلامتی وی را برای تکرار خدمات او شده
    آیا وزیر محترم خبر ندارد که در جلسه ایی که میکروفن این فرزین مینو باز بود ایشان به سردار حاج قاسم سلیمانی توهین و حتک حرمت ننوده
    خدا بخیر کند اول کار این وزیر را

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.