4
نماینده مردم اهواز در مجلس :

دولت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی را در دستور کار قرار دهد

  • کد خبر : 3608
  • 22 شهریور 1400 - 21:57
دولت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی را در دستور کار قرار دهد
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس با بیان اینکه نیروهای شرکتی فعال در وزارتخانه ها از وضعیت معیشتی مطلوبی برخوردار نیستند، از دولت خواست تا ساماندهی این نیروها در وزارتخانه ها همچنین تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ایثارگران و شهرداری ها را در دستورکار قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مجتبی یوسفی در نشست علنی  مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: هم اکنون در ابتدای شروع به کار دولت جدید هستیم، انتظاری که از وزرا داریم و جزو شروط مجلس انقلابی برای آن ها نیز بوده است تعیین تکلیف، ساماندهی و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و پیمانکاری در وزارتخانه ها است چرا که در شرایط کنونی بسیاری از آن ها با مشکلات معیشتی جدی مواجه هستند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بسیاری از وزارتخانه ها تفاوت دریافت حقوق بین یک نیروی شرکتی و نیروی رسمی که همان شغل را دارد، برخی اوقات تا ۵ برابر است کما اینکه این وضعیت در وزارتخانه های نفت، بهداشت و ارتباطات مشاهده می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به مصوبه مجلس برای تبدیل وضعیت ایثارگران و پرسنل خدماتی و شرکتی شهرداری ها باید براساس قانون در سال ۱۴۰۰ ظرف مدت ۳ ماه تعیین تکلیف می شدند.

عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: انتظار داریم دولت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در تمام وزارتخانه ها و ایثارگران و پرسنل شهرداری ها را به سرعت در دستورکار قرار دهد./

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=3608

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.