5

بررسی مسایل و مشکلات کارکنان قرارداد مدت موقت صنعت نفت مسجدسلیمان در دیدار با عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر : 3847
  • 05 مهر 1400 - 1:31
بررسی مسایل و مشکلات کارکنان قرارداد مدت موقت صنعت نفت مسجدسلیمان در دیدار با عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی
روز گذشته جلسه ی بررسی مسایل و مشکلات کارکنان قرارداد مدت موقت صنعت نفت مسجدسلیمان با حضور 3 تن از کارکنان قرارداد مدت موقت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان،لالی،هفتکل و اندیکا و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی برگزار شد .

در این دیدار سرکار خانم اولاد شهباز و آقایان عین الله احمدی و دانوش صالحی هرکدام طی سخنانی وضعیت کارکنان قراردادی صنعت نفت را از ابتدای صدور مصوبه ی دولت دهم تا به امروز تشریح و ضمن تقبیح بی توجهی دولت پیشین به ساماندهی و پیگیری مشکلات صنفی این کارکنان زحمت کش و خدوم خواستار انتقال این مشکلات از سوی نماینده محترم به وزیر نفت شدند .

این افراد با اشاره به اینکه وزارت خانه یی همچون آموزش و پرورش  و سازمان شهرداری های کشور که هرکدام از آنها از نظر درآمدی بسیار ضعیف و کم درامد می باشند با استفاده از مصوبه ی دولت دهم نیروهای پیمانکاری و شرکتی خود را به پیمانی و رسمی تبدیل وضعیت دادند افزودند : وزارت نفت و در رأس آن وزیر سابق نفت از این مصوبه استنکاف کرده و با بی توجهی به درخواست ها و خواسته های بحق و قانونی کارکنان قراردادی علیرغم قول و وعده ای که در روز کسب رأی اعتماد دولت دوازدهم در مجلس شورای اسلامی بر زبان آورد هیچ گاه برای این دسته از کارکنان قدمی برنداشت و آنها را تا روز آخر وزارتش بلاتکلیف به حال خود رها کرد و باعث بروز مشکلات فراوان برای این قشر زحمت کش از صنعت تفت شد که قاطبه ی آنها حزو نخبگان و تحصیل کردگان با مدارک عالیه دانشگاهی می باشند گردید .

در این دیدار ، خواسته ی اکثریت قریب به اتفاق کارکنان قراردادی صنعت نفت را تبدیل وضعیت و ارتقای شغلی عنوان شد و خواستار استفاده وزیر نفت از اختیارات قانونی خود و ظرفیت های دولت کار و کرامت حجت الاسلام رییسی در حل مشکلات این قشر زحمت کش شدند .

دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان و عضو کمیسیون انرژی مجلس نیز ضمن تأکید بر لزوم سامان دهی مشکلات کارکنان قراردادی مدت موقت وزارت نفت بر پیگیری این مشکلات تا رفع آنها تأکید کرد . وی همچنین با بیان این موضوع که کارگروهی به درخواست اینجانب و موافقت وزیر محترم نفت برای بررسی مسایل و مشکلات شهرهای حوزه ی انتخابیه مسجدسلیمان تشکیل و از منطقه نیز بازدید داشته اند افزود : قطعاً خواسته و همت وزیر محترم نفت و اینجانب به عنوان خادم مردم، پیگیری و حل مشکلات صنفی کارکنان وزارت نفت بعنوان ارزشمند ترین سرمایه ی این صنعت می باشد .

در پایان نامه ی کارکنان قراردادی مدت موقت صنعت نفت مسجدسلیمان که در آن به مسایل و مشکلات این کارکنان اشاره شده جهت انتقال و استحضار وزیر نفت به نماینده مردم و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تحویل داده شد .

 

 

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=3847

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.