تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
3
کارشناس حفاظت از زنگ بهره برداری شهرستان ها خبرداد:

تجهیز و راه اندازی گارگاه تعمیرات ترانس رکتی فایر و تجهیزات حفاظت از زنگ

  • کد خبر : 4428
  • 19 آبان 1400 - 9:25
تجهیز و راه اندازی گارگاه تعمیرات ترانس رکتی فایر و تجهیزات حفاظت از زنگ
تجهیز و راه اندازی گارگاه تعمیرات ترانس رکتی فایر(مبدل یک سو کننده برق AC به DC) و تجهیزات حفاظت کاتدیک بهره برداری شهرستان ها در محل گازرسانی شهرستان شیبان.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان، محمد ملکی تبار کارشناس حفاظت از زنگ ستاد بهره برداری شهرستان ها گفت: باتوجه به اهمیت در سرویس بودن ایستگاه های حفاظت از زنگ و تزریق پتانسیل در خطوط و شبکه های گازرسانی، ضرورت داشت تا درصورت بروز حوادثی از قبیل خرابی تجهیزات، نوسانات و آسیب های برقی تجهیزات حفاظت از زنگ خصوصاً ترانس های رکتی فایر، کارگاهی جهت تعمیر و بروز رسانی تجهیز و راه اندازی شد.

وی در ادامه اظهارداشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۰ دستگاه ترانس رکتی فایر که بدلیل نوسانات برق دچار آسیب های جزئی و یا اساسی شده بودند تعمیر و مجدداً در سیستم حفاظت از زنگ مورد استفاده و بهره برداری قرار گرفته اند.

ملکی تبار در پایان از مزایای راه اندازی این کارگاه گفت و افزود: صرفه جوئی در زمان و هزینه های ناشی از ارسال دستگاه ها و تجهیزات آسیب دیده به شرکت های سازنده است که طی یک سال گذشته توانسته ایم بیش از ۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال صرفه جویی اقتصادی داشته است.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=4428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.