6

مراسم معارفه شهردار جدید شهر آبژدان برگزار شد

  • کد خبر : 4519
  • 24 آبان 1400 - 19:35
مراسم معارفه شهردار جدید شهر آبژدان برگزار شد
مراسم معارفه شهردار جدید شهر آبژدان با حضور مهندس نوذری فرماندار شهرستان،اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری انجام شد.

مهندس نوذری فرماندار شهرستان گفت: شورای اسلامی و شهردار نباید بر سر منافع مردم با کسی وارد معامله شوند،وی افزوده شهردار و شورای شهر جهت خدمت به مردم نباید تایم اداری و روز های تعطیل و غیر تعطیل بشناسند و باید ۲۴ساعته آماده خدمت به مردم باشند.
وی در بخشی دیگر از بیانات خود افزود شورای شهر نباید وظیفه نظارتی خود را فدای دوستی و رفاقت خود کنند،وی گفت البته باید فضای دوستی و صمیمیت حاکم باشد ولی نباید هیچکدام مانع دیگری شود.
در این جلسه مجید حاتمی ریس شورای شهر آبژدان ضمن خوش آمد گویی به حضار گزارشی از عملکرد ۳ماه شورای شهر اعلام کرد و از عزم این شورای شهر جهت خدمت به مردم شهر آبژدان یاد کرد.
در این مراسم به رسم یادبود از زحمات خانم خدادادی که به عنوان سرپرست شهردار در شهر آبژدان خدمت رسانی کرده بودند تقدیر و تشکر شد و آقای مهندس هادی ورناصری زاده به عنوان شهردار آبژدان معرفی شد.

در ادامه مهندس ورناصری زاده، بعد از تقدیر و تشکر از حضور فرماندار و همچنین اعتماد اعضای شورای شهر آبژدان عنوان کرد که خدا را شاکرم که بار دیگر توفیق خدمت به مردم شریف آبژدان نصیب این جانب شده،وی گفت که اینجانب بعد تجربه های مفیدی که در دوره گذشته و همچنین در پتروشیمی کسب کردم اعتقاد دارم با همت و البته همکاری مسولین محلی،استانی و کشوری میتواند همه مشکلات را برطرف کرد و شهری آرمانی آنگونه که شایسته مردم آبژدان میباشد داشته باشیم. وی در پایان از زحمات شورای شهر و شهردار سابق تقدیر و تشکر کردند.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=4519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.