3

سفر یک روزه استاندار خوزستان به مسجدسلیمان

  • کد خبر : 4894
  • 13 آذر 1400 - 12:06
سفر یک روزه استاندار خوزستان به مسجدسلیمان
نماینده عالی دولت در استان خوزستان در جریان بررسی روند پروژه‌ها، احصا و رفع مشکلات، بازدید میدانی از نقاط مختلف شهرستان مسجدسلیمان و گفتگو با مردم روز جمعه در سفری یک روزه به این شهرستان رفت.

حضور در نخستین راهپیمایی خانوادگی هفتکل

دکترخلیلیان ابتدا به هفتکل رفت و در راهپیمایی خانوادگی در این شهرستان حضور یافت وی ضمن گفتگو با مردم بر اهمیت توجه به ورزش همگانی و حضور خانواده‌ها در این نوع فعالیت‌ها تاکید کرد.

بازدید از کارخانه سیمان کارون مسجدسلیمان

استاندار خوزستان در ادامه عازم شهرستان مسجدسلیمان شد وی در بدو ورود  این شهرستان از فاز دوم طرح توسعه کارخانه سیمان کارون  بازدید کرد.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه فاز دوم  این کارخانه ظرف ۲ سال به بهره‌برداری می‌رسد بیان کرد: در فاز دوم میزان تولید به دو برابر افزایش پیدا می‌کند از سوی دیگر صادرات این کارخانه ارزآوری برای کشور به دنبال دارد.

بازگشایی محور مسجدسلیمان به ایذه

وی سپس در آیین بازگشایی محور مسجدسلیمان به ایذه حضور یافت و با اشاره به اهمیت این محور در توسعه شهرهای شمالی استان بیان کرد:  این جاده ۶۵ کیلومتر  مسیر را برای مسافران کوتاه‌تر می‌کند  این محور می‌تواند از نظر ترانزیت کالا و همچینین رونق اقتصادی برای منطقه موثر واقع شود.

حضور در نماز جمعه شهرستان مسجد سلیمان

استاندار خوزستان همچنین ضمن شرکت در نماز جمعه شهر مسجدسلیمان بر وظیفه سنگینی که برعهده دولت انقلابی  در جهت حل مشکلات کشور و جبران خرابی‌های گذشته است اشاره کرد و گفت: باید تلاش های شبانه روزی و بی وفقه برای رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشیم.

وی در حاشیه برگزاری نماز جمعه در دیداری صمیمانه با جمعی از مردم این شهر پای درد دل آنها نشست.

بازدید از کارگاه طرح جامع فاضلاب مسجدسلیمان

خلیلیان سپس از طرح جامع فاضلاب مسجدسلیمان  که عملیات اجرایی آن از هفته آینده آغاز می‌گردد بازدید  و اعلام کرد: این طرح ۶۰ درصد فاضلاب شهر مسجدسلیمان را جمع آوری می‌کند و براساس برنامه‌ریزی‌ها تا ۲ سال آینده به بهر برداری خواهد رسید همچنین فاز دوم  این طرح  از محل سفر دولت تامین اعتبار شده است.

بازدید از روند اجرایی ترمینال فرودگاه مسجدسلیمان

وی در ادامه به  فرودگاه مسجدسلیمان رفت و در جریان روند اجرایی ترمینال مسافربری این فرودگاه قرار گرفت ، استاندار خوزستان احداث این ترمنیال را یک اقدام مهم در جهت تحقق خواسته های مردم این شهرستان دانست و گفت: این طرح طی دو سال به اتمام می‌رسد و با توجه به وجود ظرفیت باند پروازی هوا نیروز امکان پرواز هواپیماهای متوسط در آن امکان پدیر خواهد بود.

بازدید از پروژه مسکن سازی شهرک امام رضا

استاندار خوزستان به همراه مسئولان استانی و شهرستان از روند ساخت شهرک امام رضا (ع) که برای زلزله زدگان مسجدسلیمان در حال ساخت است بازدیدی به عمل آورد.

استاندار خوزستان در این بازدید دستور تسریع روند ساخت و ساز در این شهرک را صادر کرد.

بازدید از صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان

خلیلیان در پایان سفر یک روزه خود به صنایع پتروشمی مسجدسلیمان رفت و ضمن بازدید از واحدهای مختلف این شرکت عنوان کرد: این شرکت توانسته با وجود تحریم‌های ظالمانه، آنها را دور بزند و به بهره برداری برسد.

وی افزود: پتروشیمی مسجدسلیمان در حال حاضر با تکیه بر دانش داخلی و وجود صادرات ارزآوری خوبی برای کشور دارد .

 

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=4894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.