به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان، علی اکبر نکونام مدیر بهره برداری شرکت گاز استان خوزستان اظهار کرد: مرکز پیام امداد گاز ۱۹۴ مکانیزه گاز خوزستان از بهمن ماه سال ۱۳۹۶ استقرار یافته است و عملیات دریافت، اجرای پیام های امداد و خدمات رسانی به شهروندان را در حداقل زمان ممکن انجام می دهد.
مدیر بهره برداری گاز استان خوزستان عنوان کرد: سامانه امداد مکانیزه ۱۹۴ شرکت گاز استان خوزستان شامل زیر سیستم های دریافت از طریق تماس شهروندان با تلفن ۱۹۴، ضبط مکالمات، پنل اپراتور مرکز پیام و ثبت و ارسال پیام، پنل خودرویی امدادگر و ثبت عملکرد، سیستم مکان نمای خودرویی و گزارش گیری می باشد.
نکونام گفت: از ابتدا سال تاکنون ۱۲۸ هزار و ۸۴۵ مورد تماس با مرکز ۱۹۴ از طریق این سامانه دریافت و منجر به صدور ۱۰۱ هزار و ۴۳۶ دستور کار امدادی گردیده است که از این تعداد ۳۱۶ مورد حوادث و پیام های فوری شامل انفجار و نشت شدید گاز بوده است که توسط امداد گاز ۱۹۴ خوزستان پیگیری و رسیدگی گردیده است.