تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
3
مدیر بهره برداری شرکت گاز استان خوزستان:

رسیدگی به بیش از ۱۰۰ هزار تماس از سوی مشترکین توسط امداد گاز ۱۹۴

  • کد خبر : 5090
  • 23 آذر 1400 - 11:16
رسیدگی به بیش از ۱۰۰ هزار تماس از سوی مشترکین توسط امداد گاز ۱۹۴
علی اکبر نکونام مدیر بهره برداری شرکت گاز استان خوزستان از رسیدگی به بیش از 100 هزار تماس از سوی مشترکین گاز طبیعی توسط امداد گاز 194 خوزستان تا آذرماه سال جاری خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان، علی اکبر نکونام مدیر بهره برداری شرکت گاز استان خوزستان اظهار کرد: مرکز پیام امداد گاز ۱۹۴ مکانیزه گاز خوزستان از بهمن ماه سال ۱۳۹۶ استقرار یافته است و عملیات دریافت، اجرای پیام های امداد و خدمات رسانی به شهروندان را در حداقل زمان ممکن انجام می دهد.

مدیر بهره برداری گاز استان خوزستان عنوان کرد: سامانه امداد مکانیزه ۱۹۴ شرکت گاز استان خوزستان شامل زیر سیستم های دریافت از طریق تماس شهروندان با تلفن ۱۹۴، ضبط مکالمات، پنل اپراتور مرکز پیام و ثبت و ارسال پیام، پنل خودرویی امدادگر و ثبت عملکرد، سیستم مکان نمای خودرویی و گزارش گیری می باشد.

نکونام گفت: از ابتدا سال تاکنون ۱۲۸ هزار و ۸۴۵ مورد تماس با مرکز ۱۹۴ از طریق این سامانه دریافت و منجر به صدور ۱۰۱ هزار و ۴۳۶ دستور کار امدادی گردیده است که از این تعداد ۳۱۶ مورد حوادث و پیام های فوری شامل انفجار و نشت شدید گاز بوده است که توسط امداد گاز ۱۹۴ خوزستان پیگیری و رسیدگی گردیده است.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=5090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.