3

پهلوگیری ۱۷ ‌کشتی کالای اساسی‌ در بنادر/ نگرانی بابت تامین مایحتاج مردم نداریم

  • کد خبر : 5182
  • 28 آذر 1400 - 12:19
پهلوگیری ۱۷ ‌کشتی کالای اساسی‌ در بنادر/ نگرانی بابت تامین مایحتاج مردم نداریم
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نگرانی بابت تامین کالای اساسی نداریم و در بنادر در کوتاه‌ترین زمان اقدام به تخلیه کالاهای اساسی می‌کنیم.

علی اکبر صفایی امروز در حاشیه افتتاح پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته وزارت راه و شهرسازی، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سازمان بنادر مشکلی در تحلیه و بارگیری همزمان کشتی‌ها در بنادر ندارد،اظهار داشت: در حال حاضر تعداد ۱۷ فروند کشتی کالای اساسی همزمان در بنادر پهلوگیری کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه تعداد ۷۵ هزار دستگاه کامیون برای توزیع کالای اساسی نیازمندیم، بیان ‌کرد: نگرانی بابت تامین کالای اساسی نداریم، در کوتاه‌ترین زمان اقدام به تخلیه کالاهای اساسی می‌کنیم.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت کالای اساسی گفت: کالا‌ی اساسی امسال نسبت به سال قبل رشد ۲۵ درصد‌ی داشته است و بیشترین آن مربوط به بندر امام خمینی (ره) است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه یکی از اولویت‌‌های سازمان بنادر و دریانوردی افزایش و رونق تجارت است، ‌اظهار کرد: از توان همه شرکت‌های دانش بنیان داخلی در جهت تامین قطعات یدکی ناوگان و همچنین تامین سوخت کم سولفور‌ استفاده خواهیم کرد.

صفایی اظهار داشت: برای ایام نوروز ۱۴۰۱ و تردد‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی ‌برنامه‌ریزی‌ لازم را انجام داده است.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=5182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.