به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان، زری میدانی سرپرست گاز استان گفت: این شرکت بر اساس نظام نامه نظرسنجی از ذینفعان به صورت سالانه در ده سطح میزان رضایت مندی ذینفعان را مورد سنجش قرار می دهد.
سرپرست شرکت گاز استان خوزستان افزود: با توجه به اهمیت تعامل با دستگاه های اجرایی و به ویژه دستگاه های خدمات رسان، نظرسنجی از نمایندگان جامعه که در راستای اندازه گیری میزان رضایت مندی سازمان ها می باشد انجام می شود.
زری میدانی با اشاره به پایش سالانه نظرسنجی ها بر اساس استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴، اظهار کرد: نظرسنجی نمایندگان جامعه با تکمیل ۲۹۰ پرسشنامه از سوی دستگاه های اجرایی استان انجام شد که در این پرسشنامه ۵ معیار از جمله: مسئولیت اجتماعی، اطلاع رسانی، عملکرد شرکت گاز استان، ایمنی و زیست محیطی و عملکرد کلی شرکت مورد بررسی قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه در این پرسشنامه از مقیاس ۵ گزینه ای لیکرت استفاده شده است، تصریح کرد: با توجه به تحلیل نتایج داده های پژوهش، میزان رضایت مندی نمایندگان جامعه از این شرکت ۸۷ درصد بوده است.