3

کسب سه برد و یک باخت توسط نمایندگان خوزستان در لیگ برتر گلف

  • کد خبر : 5260
  • 04 دی 1400 - 12:22
کسب سه برد و یک باخت توسط نمایندگان خوزستان در لیگ برتر گلف
نمایندگان خوزستان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر گلف کشور برابر حریفان خود سه برد و یک باخت کسب کردند.

رییس هیات گلف خوزستان جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: مسابقات هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر گلف کشور امروز با انجام سه دیدار برای نمایندگان استان دنبال شد.

رضا علیجانی افزود: تیم نفت و گاز مسجدسلیمان در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر در مسجدسلیمان میزبان تیم ملی حفاری بود که با نتیجه چهار بر ۲ مغلوب این تیم شد.

وی ادامه داد: تیم پتروشیمی مسجدسلیمان دیگر نماینده خوزستان در این هفته از مسابقات میزبان تیم هیات گلف شاهین شهر بود که با نتیجه پنج بر صفر به برتری رسید همچنین تیم تاراز مسجدسلیمان نیز در اصفهان به مصاف تیم هیات گلف این شهرستان رفت که با نتیجه سه بر ۲ به پیروزی رسید.

رییس هیات گلف خوزستان بیان کرد: دیدار ۲ تیم منطقه آزاد اروند و هیات هندیجان به دلیل آماده نبودن زمین گلف آبادان، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

وی افزود: با توجه به اینکه ۶ تیم از تیم های تشکیل دهنده لیگ، خوزستانی هستند امیدواریم در پایان، نتایج خوبی کسب کرده و روی سکو قرار گیرند.

این پیکارها با حضور ۱۰ تیم برگزار می‌شود و تیم ملی حفاری اکنون در صدر جدول گروه ب و تیم پتروشیمی مسجدسلیمان نیز صدرنشین گروه اول مسابقات است.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=5260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.