6
ویژه دانشجویان علوم پزشکی؛

امروز آخرین فرصت ثبت نام در جشنواره دانشجوی نمونه کشوری

  • کد خبر : 5437
  • 11 دی 1400 - 9:54
امروز آخرین فرصت ثبت نام در جشنواره دانشجوی نمونه کشوری
ثبت نام اولیه بیست و نهمین و سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه برای دانشجویان متقاضی دانشگاه های تابعه وزارت بهداشت ساعت ۲۴ امروز شنبه ۱۱ دی پایان می یابد.

دانشجویان متقاضی دانشگاه های تابعه وزارت بهداشت، می‌توانند بامراجعه به سایت جشنواره nemooneh.behdasht.gov.ir نسبت به ثبت نام وتکمیل اطلاعات و مدارک آموزشی، پژوهشی و فرهنگی اقدام کنند.

تمدید مهلت ثبت نام اولیه، به علت استقبال دانشجویان از حضور در جشنواره، با توجه به برگزار نشدن جشنواره در سال گذشته و همچنین امکان ثبت نام در این جشنواره برای دانشجویانی که سال گذشته شرایط حضور را داشتند، صورت گرفته است.

در جشنواره سال ۱۴۰۰ که بیست و نهمین و سی امین دوره انتخاب دانشجویان نمونه است فرآیند جشنواره بر اساس زمان بندی های پیش بینی شده در هفته سوم آذر ماه آغاز و در اسفندماه سال جاری با برگزاری مراسم تجلیل به پایان خواهد رسید.

همچنین در این جشنواره، برای اولین بار دانشجویان بین المللی نیز بعنوان دانشجوی نمونه مورد تقدیر خواهند گرفت. علاوه بر این، امکان شرکت به دانشجویانی که بعد از فراخوان سال ۹۸ فارغ التحصیل شده اند نیز داده شده است.

عدم احتساب یک نیمسال در سنوات تحصیلی دانشجو در صورت حذف ترم به دلیل ابتلای ایشان به بیماری کرونا و همچنانکه قبلا حداکثر سن دانشجویان شرکت کننده در این فراخوان ۴۰ سال بود که به دلیل شرایط کرونایی این عدد به ۴۱ سال سن افزایش پیدا کرده است از جمله شرایط جدید این دوره می باشد.

کسب ۳ امتیاز به صورت افزوده در بخش فرهنگی ویژه فعالیت های داوطلبانه در زمان کرونا از ویژگی‌های این دوره از جشنواره نسبت به دوره های گذشته است.

دبیرخانه جشنواره دانشجوی نمونه کشوری وزارت‌های بهداشت و علوم، با همکاری معاونت‌های دانشجویی فرهنگی دانشگاه‌های سراسر کشور، بیست و نهمین و سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه را برگزار می‌کنند.

جشنواره دانشجوی نمونه کشوری، هرساله با هدف ایجاد انگیزه بین دانشجویان درخصوص فعالیت‌های علمی-پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و فناوری‌های جدید و همچنین شناسایی استعدادها و حمایت از فعالیت‌های دانشجویان، برگزار می‌شود.

بیست و هشتمین دوره این جشنواره در سال ۹۸ برگزار شده بود که برگزاری جشنواره در سال ۹۹ به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها و همچنین ممنوعیت برگزاری همایش های حضوری، به تعویق افتاد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=5437

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.